the_dan Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 (bewerkt) zou het egt zo zijn?? en dat je dan op de DSi kan opslaan?? http://www.gamekyo.com/element7278_images.html Bewerkt: 14 november 2008 door the_dan
MegaPilot Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Dit zou wel kunnen hoor. Maar ik vraag me dan af hoe je de filmpjes op je PC zou kunnen zetten. Kan dit dan door gebruik te maken van de Wifi-Modus? Wie zal het zeggen? We gissen maar, maar als je screens echt zijn, dan zou dit wel kunnen. Zou je overigens eens de bron willen vermelden vanwaar je de screens hebt?
the_dan Geplaatst: 14 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2008 (bewerkt) Dit zou wel kunnen hoor. Maar ik vraag me dan af hoe je de filmpjes op je PC zou kunnen zetten. Kan dit dan door gebruik te maken van de Wifi-Modus? Wie zal het zeggen? We gissen maar, maar als je screens echt zijn, dan zou dit wel kunnen. Zou je overigens eens de bron willen vermelden vanwaar je de screens hebt? sure http://www.gamekyo.com/element7278_images.html kzet het ook eve bij de screen zelf(a) edit staat ook boven plaatje Bewerkt: 14 november 2008 door the_dan
-Simon- Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Zou wel vet zijn! lekker allemaal filmpjes maken met je Ds! Maar ik vraag me dan af hoe je de filmpjes op je PC zou kunnen zetten. Geen Idee.. Speciale USB Stick?
nintendo5998 Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 mischien komt het spel uit met de dsi en kan je zo films maken en op sd-card zetten. en dan in de pc steken en bingo.
Zaahed Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Nooit van gehoort maar het zou kunnen.
MegaPilot Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) mischien komt het spel uit met de dsi en kan je zo films maken en op sd-card zetten.en dan in de pc steken en bingo. Dat zullen ze zeker niet doen. Want velen hebben een gewone Nintendo DS of Nintendo DS Lite. Rockstar zou op die manier veel geld mislopen. Bewerkt: 15 november 2008 door MegaPilot
Thundercover Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 De DSi komt pas na de winter in Europa uit. Tevens lijkt me dat SD-slot meer voor MP3/foto's dan voor het opnemen van filmpjes in games. Ik zou het ook unfair vinden als hiermee de DS (Lite) bezitters worden benadeeld. Misschien dat je filmpjes/foto's kan maken, maar wie zegt dat die knop niet gewoon is voor herhaling of het wisselen van de camerastand?
the_dan Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2008 oh ja camerastand bestaat ook nog hmm niet over na gedacht:) wat zouden ze dan doen met de select
viccie211 Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 oh ja camerastand bestaat ook noghmm niet over na gedacht:) wat zouden ze dan doen met de select Het is soms zo dat er in bepaalde games knoppen niet gebruikt worden, het kan dus zo zijn. Het kan echter ook zo zijn dat je select als een vervanger voor dat knopje op het touch screen kan gebruiken (dan hoef je namelijk niet met de stylus op het schermpje te gaan porren tijdens een moeilijke politie achtervolging).
thomas1010 Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ik denk het niet maar als dat kon dan kon jij denk ik dat met wifi opsturen naar rockstar social club.
HA5H Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Geplaatst: 30 januari 2009 Ik heb in ieder geval volgens mij in de PU wel gelezen, dat je via CW kunt inloggen op SC, maar dat weet ik even niet zeker.
LukRacer Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Het kan camera veranderen of replay zijn. Of natuurlijk een filmmodus.
HA5H Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Dit is om de camerahoek te veranderen. Dus dit is niets van Filmmodus.
Rikzone Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 In de Nintendo DSi zit een micro SD card. Stop die in een kaartlezer en voila daar is je filmpje op de pc
Recommended Posts