Jump to content

Hoe Te Modden?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal, ik heb GTA SA en heb geprobeert de Gilera Runner Mod te installeren, met een programma dat heel IMG TOOL, nou allemaal gedaan volgends de aanwijzingen, maar nou zie ik in het spel nergens de scooter rondrijden?

Weet iemand hoe dit komt? of heeft iemand een andere methode voor me?

M.v.g

DontShootImThePassenger!

Geplaatst:

Als je de mod inderdaad goed geïnstalleerd hebt met IMG Tool, dus de .dff en .txd en eventuele data bestanden hebt gewijzigd, dan zou je de Gilera op dezelfde plekken terug moeten vinden als het voertuig waarmee je hem vervangen hebt. In dit geval is dit waarschijnlijk de Faggio. De Faggio heeft volgens WikiGTA geen vaste vindplek, maar ik zie er altijd genoeg rondrijden, dus dat zou niet echt een probleem moeten zijn. Gewoon een beetje rondtouren door SA en je komt er vanzelf één tegen.

Mocht het je niet lukken, dan zijn er nog andere manieren om 'm tegen te komen. Met bepaalde tools, bekend met de naam 'carspawners', kun je bepaalde voertuigen in SA zo uit de lucht laten vallen vlak voor je neus. Google maar eens naar een SA Carspawner en je komt vanzelf een goeie tegen.

Geplaatst:

Hallo. weet er iemand een goed modding programma. zoals sami maar dan waar ik ook wapens enzo kan installen. maar Img tool vind ik te moeiluk dus ik heb liever een gemakkelijke. Mvg Anthony :)

Geplaatst:
je kan met de img tool, volgens mij kan sami ook gwn

Met SAMI kun je enkel carmods instaleren. Weapon of building mods kun je niet instaleren, mits je een script erbij krijgt van de maker. Dit is bij enkele mod zo, maar niet bij alle. Ook kan SAMI eens bugs geven, daarom raad ik je SAMI ook af en raad ik je IMG Tool aan. ;)

Geplaatst:
Hallo allemaal, ik heb GTA SA en heb geprobeert de Gilera Runner Mod te installeren, met een programma dat heel IMG TOOL, nou allemaal gedaan volgends de aanwijzingen, maar nou zie ik in het spel nergens de scooter rondrijden?

Weet iemand hoe dit komt? of heeft iemand een andere methode voor me?

M.v.g

DontShootImThePassenger!

ik geef je een tip meest al bij het strand van ls in de buurt of doe de beachparty cheat de cheat is dit: cikgcgx :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...