TomHagen Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Ik vind het redelijk geslaagd, voor één van de weinige keren. Tips voor de volgende keer of V2? Reageren
Visser23 Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 There we go. Je achtergrond is erg leeg en het overgrote deel is zwart. Dat vind ik dus erg jammer, want als je je achtergrond gewoon goed opvult met wat effecten is de signature een stuk beter. De effecten die je erin hebt moet je met kleur doen! Niet in zwart wit, want dat maakt het niet mooi. Als je ze in kleur doet komt de signature er veel beter uit. Je hebt 1 effect (bij de bal) wel in kleur gedaan. Waarom? Als je dat in kleur doet, doe dan de rest ook. Of je doet de bal gewoon in zwart wit. De plaatsing van je render heb je wel goed gedaan en uitgekozen. Je hebt ook een mooie render uitgekozen, maar ik zou persoonlijk de bal weg laten. De tekst 'Van Bommel' heb je erg goed gedaan! Mooi effect eronder, en dat ziet er top uit. De tekst 'Tomhagen' had veel kleiner gemoeten en ook niet over de render heen. Gewoon een kleine tekst in een hoekje. Van Bommel had ik trouwens ook anders gedaan. Hij heet Mark van Bommel. Dan had ik dit gedaan: Mark zet je in lettertype 24 neer en een lichte kleur zwart/grijs. Daar een beetje schuin onder (rechts eronder, de V moet onder de K komen) zet je de tekst Van Bommel. Deze doe je op lettertype 30 of hoger (tussen de 30 en 36 in). Maak de kleur donkerder. Dan een paar effecten erop gooien en het ziet er goed uit Ik vind het een lege sig, maar toch wel leuk afgewerkt. Als ik jou was zou ik een V2 maken met een aantal aanpassingen erin Reageren
GTA Haas Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Het is wel de beste Sig van je tot nu toe, de tekst is wel geslaagd ook de tekstkleur. Maar je hebt een klein beetje te veel zwart gebruikt, en TomHagen mocht wel wat kleiner. En wat effectje's en het was perfect! 6.7/10 Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) Oke, hier V2: @hieronder: misschien ben je wel een super goede GFX'er, en heb je 1000392044 keer meer verstand van Photoshop dan ik, maar dan is het nog steeds jouw mening. Ik heb voor deze kleuren gekozen, en om er niet te veel aan toe te voegen. Bewerkt: 15 november 2008 door TomHagen Reageren
jovinky Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Slecht. Linker kant te leeg. Render is 'verneukt' Tekst is wel goed, maar jammer dat er om hen kaal is. Tips : 1# probeer de render een beetje te laten opvallen, en geef hem geen éénkleurige toon. ( of was dat al zo ? ) 2# probeer met textures te werken, dat kan de sig veel mooier maken als je het goed doet. Met textures kun je de sig ook beter opvullen. En veder veel oefenen. En ik geef geen cijver omdat er tog veel ontbreekt aan deze sig, maar veder suc6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.