Jump to content

Nieuwe onderdelen kopen


robinho123

Recommended Posts

Mijn pc kan GTA IV niet aan dat weet ik nu en om die reden en gewoon omdat ik met de tijd wil meegaan ^_^

Wil ik het volgende aanschaffen

EVGA GeForce 9400GT 512MB DDR2 PCI-E €59,95

Intel Core2Quad Q6600 4x2,40 GHz 8M Box €199,95

Heeft iemand betere suggesties of goedkopere?

en iemand zei tegen mij dat ik dan ook een voeding moest kopen is dat waar dat mijn pc dan doorbrand ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

En daar maak je een nieuw topic voor aan?

vraag het gewoon aan iemand die hier verstand van heeft via PB.

Wat een achterlijke opmerking. :7 Niet iedereen weet hier toch wie er verstand van PC onderdelen heeft en dergelijke en wie niet? Het is juist goed dat iemand zo'n topic aanmaakt, zodat er meerdere mensen gemakkelijk geholpen kunnen worden. :D

Link to comment
Delen op andere websites

word ik dan nog geholpen:P:P

ff serieus ik wil alleen maar weten of ik goedkoper kan krijgen en of ik nog iets anders moet halen voordat ik die processor en videokaart installeer want ik wil niet dat mijn pc dan opeens kapot gaat ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Wil deze cpu ook wel aanschaffen Intel Core2Quad Q6600 4x2,40 GHz 8M Box €199,95

Ik heb ze al wel goed koper gezien. Maar kan ik hier weer een jaar mee voor uit of niet.

Zou het graag weten want 2x per jaar een nieuwe processor aanschaffen is mij te gek.

Dank u al vast voor de reacties

Link to comment
Delen op andere websites

word ik dan nog geholpen:P:P

ff serieus ik wil alleen maar weten of ik goedkoper kan krijgen en of ik nog iets anders moet halen voordat ik die processor en videokaart installeer want ik wil niet dat mijn pc dan opeens kapot gaat ofzo

ik raad je aan om HIER ff te kijken, dit is een betrouwbare en goedkope computerwinkel.

Als je op de link PC Bouwen klikt dan kan je zelf een pc samenstellen, zij houden dan ook rekening met wat voor voeding en koeling je dan er in moet zetten. (als je alleen de 2 genoemde onderdelen wilt kopen, dan voer je gewoon de onderdelen die je al heb in)

Link to comment
Delen op andere websites

ik raad je aan om HIER ff te kijken, dit is een betrouwbare en goedkope computerwinkel.

Als je op de link PC Bouwen klikt dan kan je zelf een pc samenstellen, zij houden dan ook rekening met wat voor voeding en koeling je dan er in moet zetten. (als je alleen de 2 genoemde onderdelen wilt kopen, dan voer je gewoon de onderdelen die je al heb in)

erg bedankt voor die site _O_ _O_

maar hoe weet ik dan welke onderdelen ik heb want ik weet alleen wat mijn proccesor, videokaart, harde schijf en werkgeheugen is

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...