Jump to content

Van Wyck


ArieVis

Recommended Posts

k weet niet of ik het moet vermelden als een Easter Egg maar toch het vermelden waart.

Op de radio hoorde ik na de missie van Three Leaf Clover Amsterdam en Dublin over de Radio voorbij komen. Het bericht ging over valsmunterij dat zich in Amsterdam en in Dublin Ireland plaatsvond.

Tevens vond ik in East Holland of Holland East een hele leuke. Daar staat een flat tegenover een hijskraan. Daar hangt een spandoek op met een telefoonnummer om een apartement te kopen.

Die spandoek is van een makelaarskantoor genaamd "Feinberg&VanWyck.

Voor ons Nederlanders wel leuk. Wat helemaal leuk is dat de eerste burgermeester van New York een Nederlander was genaamd Robert. C. van Wyck

Bewerkt: door ArieVis
Link to comment
Delen op andere websites

Dank je ^_^

Nou doordat ik heb opgelet bij geschiedenis kwam me de naam van Wyck zo bekend voor. Ff googelen en het was zo gevonden.

Tevens heeft een vriend van me in New York gewoont, en we zijn nu samen even zoeken in Liberty City naar ander plekken van Intresse. Waaronder een Nederlands standbeeld.

En nog iets leuk erbij: Feinberg was een Amerikaanse Politicus en Filosoof.

Bewerkt: door ArieVis
Link to comment
Delen op andere websites

Dank je ^_^

Nou doordat ik heb opgelet bij geschiedenis kwam me de naam van Wyck zo bekend voor. Ff googelen en het was zo gevonden.

Tevens heeft een vriend van me in New York gewoont, en we zijn nu samen even zoeken in Liberty City naar ander plekken van Intresse. Waaronder een Nederlands standbeeld.

En nog iets leuk erbij: Feinberg was een Amerikaanse Politicus en Filosoof.

wacht... lette jij op op school? :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
wacht... lette jij op op school? confused2.gif

Nerd modus aan: yep, mijn beste vakken waren, geschiedenis, bedrijfseconomie, en bedrijfsadministratie.

Nerd modus aan: Spijtig genoeg niet goed genoeg opgelet in de lessen Nederlands :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw Amsterdam had Nederland toch verruilt voor suriname??? had ik geloof ik eens gehoord maar weet het niet zeker, zou anders wel knap dom zijn!!! en ze hadden het geloof ik verruild met de engelsen, want York is een plaatsje in engeland (dus eigelijk hebben ze ons idee overgenomen)

Maar op de radio op IV hoorde ik ook een keer Amsterdam voorbij komen, ik heb niet geluisterd waar het over ging, maar volgens mij was die man die daarover een verhaal aan het lullen was een rapper (beetje aparte stem)

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw Amsterdam had Nederland toch verruilt voor suriname??? had ik geloof ik eens gehoord maar weet het niet zeker, zou anders wel knap dom zijn!!! en ze hadden het geloof ik verruild met de engelsen, want York is een plaatsje in engeland (dus eigelijk hebben ze ons idee overgenomen)

Maar op de radio op IV hoorde ik ook een keer Amsterdam voorbij komen, ik heb niet geluisterd waar het over ging, maar volgens mij was die man die daarover een verhaal aan het lullen was een rapper (beetje aparte stem)

of ze Nieuw amsterdam hadden verruild weet ik niet.. en aan surniname?? Engeland begrijp ik wel... York inderdaad... maar verruild?? ik d8 egt gwoon overgenomen of gekocht...

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn wel meer Nederlandse invloeden in Liberty City, net als in New York. Liberty City is ook ontdekt door een Engelsman, Horatius..(?) in opdracht van de Nederlanders. Want die zochten een nieuwe afzetmarkt voor de nederwiet. Daarna hebben de Nederlanders Liberty City verkocht aan één of andere volksstam, omdat ze zo stoned als garnalen waren.

De eerste keer dat ik de 'History of Liberty City' op de TV zag lach ik dus ook dubbel van het lachen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...