iefen Geplaatst: 18 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2008 oké, beagle omdat jij me nu toch zo opweg helpt wil ik met gmax simpel beginnen met moddelen ik denk(zoals jij al zij) dat ik ga beginnen met wapens moddelen dat kan als ik het goed heb met gmax en zou je mij kunnnen leren (of een tut geven) waar ik dus simpel een wapen kan moddelen ty Reageren
wesley123 Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 oké, beagle omdat jij me nu toch zo opweg helpt wil ik met gmax simpel beginnen met moddelen ik denk(zoals jij al zij) dat ik ga beginnen met wapens moddelen dat kan als ik het goed heb met gmax en zou je mij kunnnen leren (of een tut geven) waar ik dus simpel een wapen kan moddelen ty Ik geef je 2 weken voordat je opgeeft... Modelen is echt niet iets makkelijks hoor, en al helemaal niet met meteen het beginnen van iets moeilijks. Een wapen modelen is moeilijker dan een auto(Denk ik), dus ga eerst eens leren hoe alles werkt voodat je aan iets moeilijks begint, anders geef je het meteen op omdat je denkt dat je het niet kunt Reageren
iefen Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 ik ben begonen aanzo een morgenster maar kan iemand me daarbij helpen, check de tut Reageren
Beagle Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik geef je 2 weken voordat je opgeeft...Modelen is echt niet iets makkelijks hoor, en al helemaal niet met meteen het beginnen van iets moeilijks. Een wapen modelen is moeilijker dan een auto(Denk ik), dus ga eerst eens leren hoe alles werkt voodat je aan iets moeilijks begint, anders geef je het meteen op omdat je denkt dat je het niet kunt Nou Wesly, blijkbaar ben jij ook niet zo aan modeller kant? Als jíj denkt dat een wapen modellen moeilijker is dan een auto, zit je echt flink fout. ik ben begonen aanzo een morgenstermaar kan iemand me daarbij helpen, check de tut PB de topicstarter van de tut (Dr1fter), of een andere Zmodeller (Flame^ dacht ik ook). Reageren
iefen Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 ok, flame^ heeft de tut gemaakt Reageren
Beagle Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 ok, flame^ heeft de tut gemaakt Dan moet je hem PBen. Óf, iemand anders die Zmodeller gebruikt naar de tutorial kijken en om hulp vragen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik geef je 2 weken voordat je opgeeft...Modelen is echt niet iets makkelijks hoor, en al helemaal niet met meteen het beginnen van iets moeilijks. Een wapen modelen is moeilijker dan een auto(Denk ik), dus ga eerst eens leren hoe alles werkt voodat je aan iets moeilijks begint, anders geef je het meteen op omdat je denkt dat je het niet kunt Nou Wesly, blijkbaar ben jij ook niet zo aan modeller kant? Als jíj denkt dat een wapen modellen moeilijker is dan een auto, zit je echt flink fout. Bij een wapen zitten de polys etc veel dichter op elkaar. Ik zou echt niet weten hoe het bij 3dsmax zit maar met zmodeler is een auto toch echt makkelijker vind ik om te modelen. Met ZModler ben ik best een redelijke modeler, ik kan vrijwel elke functie en ik kan mappen etc. Het enigste probleem bij mij is het geduld, wat ik echt niet heb Reageren
Beagle Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Bij een wapen hoeven de poly's helemaal niet dichter op elkaar te zitten. Het is een veel kleiner model, waar je veel minder op let, dus hoef je niet zo veel polys te gebruiken. Ik weet niet hoe het precies in Zmodeller gaat, Maar in 3ds max is het vrij makkelijk om een basiswapentje te maken PS: Wesley, wrom post jij niet eens een auto die je in Zmodeller gemaakt hebt? Ben eigenlijk wel benieuwd, ik heb nog geen werk van jou gezien Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Bij een wapen hoeven de poly's helemaal niet dichter op elkaar te zitten. Het is een veel kleiner model, waar je veel minder op let, dus hoef je niet zo veel polys te gebruiken. Ik weet niet hoe het precies in Zmodeller gaat, Maar in 3ds max is het vrij makkelijk om een basiswapentje te maken PS: Wesley, wrom post jij niet eens een auto die je in Zmodeller gemaakt hebt? Ben eigenlijk wel benieuwd, ik heb nog geen werk van jou gezien Omdat ik ook geen werk voor gta maak, alleen voor f1 challenge. Kijk en hier ff een model van mij 3 maanden geleden gemaakt. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Bij een wapen hoeven de poly's helemaal niet dichter op elkaar te zitten. Het is een veel kleiner model, waar je veel minder op let, dus hoef je niet zo veel polys te gebruiken. Ik weet niet hoe het precies in Zmodeller gaat, Maar in 3ds max is het vrij makkelijk om een basiswapentje te maken PS: Wesley, wrom post jij niet eens een auto die je in Zmodeller gemaakt hebt? Ben eigenlijk wel benieuwd, ik heb nog geen werk van jou gezien Omdat ik ook geen werk voor gta maak, alleen voor f1 challenge. Kijk en hier ff een model van mij 3 maanden geleden gemaakt. Wat is dat? Want ik vind het een slordig ding. Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Bij een wapen hoeven de poly's helemaal niet dichter op elkaar te zitten. Het is een veel kleiner model, waar je veel minder op let, dus hoef je niet zo veel polys te gebruiken. Ik weet niet hoe het precies in Zmodeller gaat, Maar in 3ds max is het vrij makkelijk om een basiswapentje te maken PS: Wesley, wrom post jij niet eens een auto die je in Zmodeller gemaakt hebt? Ben eigenlijk wel benieuwd, ik heb nog geen werk van jou gezien Omdat ik ook geen werk voor gta maak, alleen voor f1 challenge. Kijk en hier ff een model van mij 3 maanden geleden gemaakt. Wat is dat? Want ik vind het een slordig ding. Omdat hij slecht gepaint is, ik heb nooit de tijd gehad om hem goed te painten. En het is mijn allereerste model dat ik heb gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.