Jump to content

Hey, ik heb een aantal vraagjes


LastPunch

Recommended Posts

Okay ik heb een aantal vragen voor gta 4

1. Ik ben nu op 25 % ongeveer, en zit op 6 uur. Is die 30 uur dan nog wel haalbaar want ik hoorde van een vriend dat het einde erg lastig is en dat ik eigenlijk pas op 2-3 uur moet zitten

2. Heeft iemand mischien een tip om de hoogste rank bij multiplayer te halen? want dat duurt egt uuuuuren

3. Er is een trophy waar je moet daten met michelle en dan moet je uitgenodigd worden voor koffie ^^

maar ik ben die trophy vergeten, ik ben nu bij een stuk dat michelle bij de politie hoort, dus kan het niet meer. moet ik nu weer helemaal opnieuw beginnen?

Nou ja, dit was het voor even. ik heb mischien later nog wel een vraagje ;)

Link to comment
Delen op andere websites

1. Als jij zo doorgaat lukt het je makkelijk, het gaat om de storyline namenlijk. En als het 100% was red je het ook vast wel. Je zit op 25% = 6 uur, dus 100% is 24 uur, makkelijk toch?

2. Vergeet gewoon de ranks en ga lekker spelen, die werkt bij mij het best.

3. Ja

En welkom op het forum ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Die 30 uur moet je wel halen idd..

Hoogste rank multiplayer pfffff kost veel tijd en wordt erg saai. wil je snel halen moet je gewoon vaak dezelfde missie spele.

En invite in een huis bij je vriendin kan je makkelijk later nog halen was hem ook vergeten...

Je kan op internet in die cafe's en kan je daten met mensen en daarmee kan je het ook makkelijk halen:)

Laters,

Link to comment
Delen op andere websites

Oh my god, wat zie ik hier toch een onzin vragen. :puh:

Eerst en vooral slaat het nergens op dat je als je in 6 uur 25% behaald, dat je dan in 14 uur 100% behaald. Dit komt omdat een missie soms 2 minuutjes kan duren, en je dan wel al een percent stijgt. Om de alle Flying Rats dan weer dood te schieten heb je soms uren nodig, en dan stijg je maar 2,5%. Hele bullsh*t dus. Ik denk dat je wel veilig zit om de storyline in minder dan 30 uur te behalen, maar niet te veel treuzelen en niet te veel zijmissies en dergelijke spelen. ;)

Dan, voor sommigen is een hoge rank niet belangrijk, daar kan ik het wel mee eens zijn, maar ik streef wel naar de hoogste rank. :puh: Dit is omdat ik dan een trophy kan krijgen, en zo echt alle trophies van GTA IV kan behalen. Dat je er uit gekicked wordt is helemaal niet waar. Vele mensen respecteren mensen van level 10, en heel veel mensen zullen je vriend willen worden (via PSN). Ik ben level 8, en een goede deathmatcher, en ik krijg al veel friend-invites via PSN. Om het snelst rank 10 te worden moet je veel Co-op modi spelen, dit zijn Deal Breaker, Bomb da Base II en Hangman's NOOSE. Als je een goede speler bent kan je in Deal Breaker zo'n $6000 verdienen in 7 minuten, bij Bomb da Base II $5000-$6000 in 5 - 6 minuten en bij Hangman's NOOSE $5000 in 2-3 minuten. Hangman's NOOSE raad ik je dus aan. Maar kijk best even op YouTube om goede truucjes te zien voor deze modi.

De trophy dat je uitgenodigd moet worden voor "een kopje koffie te komen drinken" hoeft niet bij Michelle te zijn. Als je bij één van je vriendinnen uitgenodigd wordt, is het al genoeg. Voor meer vriendinnen kan je hier kijken.

Zo, ik hoop je goed geholpen te hebben, want ik heb hier al veel slechte antwoorden zien voorbij komen. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Oh my god, wat zie ik hier toch een onzin vragen. :puh:

Eerst en vooral slaat het nergens op dat je als je in 6 uur 25% behaald, dat je dan in 14 uur 100% behaald. Dit komt omdat een missie soms 2 minuutjes kan duren, en je dan wel al een percent stijgt. Om de alle Flying Rats dan weer dood te schieten heb je soms uren nodig, en dan stijg je maar 2,5%. Hele bullsh*t dus. Ik denk dat je wel veilig zit om de storyline in minder dan 30 uur te behalen, maar niet te veel treuzelen en niet te veel zijmissies en dergelijke spelen. ;)

Dan, voor sommigen is een hoge rank niet belangrijk, daar kan ik het wel mee eens zijn, maar ik streef wel naar de hoogste rank. :puh: Dit is omdat ik dan een trophy kan krijgen, en zo echt alle trophies van GTA IV kan behalen. Dat je er uit gekicked wordt is helemaal niet waar. Vele mensen respecteren mensen van level 10, en heel veel mensen zullen je vriend willen worden (via PSN). Ik ben level 8, en een goede deathmatcher, en ik krijg al veel friend-invites via PSN. Om het snelst rank 10 te worden moet je veel Co-op modi spelen, dit zijn Deal Breaker, Bomb da Base II en Hangman's NOOSE. Als je een goede speler bent kan je in Deal Breaker zo'n $6000 verdienen in 7 minuten, bij Bomb da Base II $5000-$6000 in 5 - 6 minuten en bij Hangman's NOOSE $5000 in 2-3 minuten. Hangman's NOOSE raad ik je dus aan. Maar kijk best even op YouTube om goede truucjes te zien voor deze modi.

De trophy dat je uitgenodigd moet worden voor "een kopje koffie te komen drinken" hoeft niet bij Michelle te zijn. Als je bij één van je vriendinnen uitgenodigd wordt, is het al genoeg. Voor meer vriendinnen kan je hier kijken.

Zo, ik hoop je goed geholpen te hebben, want ik heb hier al veel slechte antwoorden zien voorbij komen. :duh:

Luister A.u.b. Naar Hanneswasco, en niet naar die andere :duh:

Wat hij zegt klopt precies! :tu:

En dat van die binnen 24 uur, 100 %, lukt je NOOIT!

Al die Sidemissies kosten verschrikkelijk veel tijd! En dan heb ik nog niet eens de Flying Rats genoemd..

Bewerkt: door -Simon-
Link to comment
Delen op andere websites

*tekst*

Luister A.u.b. Naar Hanneswasco, en niet naar die andere :duh:

Wat hij zegt klopt precies! :tu:

En dat van die binnen 24 uur, 100 %, lukt je NOOIT!

Al die Sidemissies kosten verschrikkelijk veel tijd! En dan heb ik nog niet eens de Flying Rats genoemd..

24 uur 100% bestaat niet

storyline in 30 uur wel

en dat is heel makkelijk als je beetje ervaring hebt

en dat van rank 10, doe bijv elke dag 5 potjes hangman's NOOSE

heb je binnen een maand of 2 rank 10 of langer, duurt misschien wel lang maar gaat wel beter

Link to comment
Delen op andere websites

Luister A.u.b. Naar Hanneswasco, en niet naar die andere :duh:

Wat hij zegt klopt precies! :tu:

En dat van die binnen 24 uur, 100 %, lukt je NOOIT!

Maar je hebt missies die kort duren en missies die lang duren, samen is dat evenwichtig toch?

Nou dan. Ik weet het, het is leuk om iemand te corrigeren, maar doe dat dan ook goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Luister A.u.b. Naar Hanneswasco, en niet naar die andere :duh:

Wat hij zegt klopt precies! :tu:

En dat van die binnen 24 uur, 100 %, lukt je NOOIT!

Maar je hebt missies die kort duren en missies die lang duren, samen is dat evenwichtig toch?

Nou dan. Ik weet het, het is leuk om iemand te corrigeren, maar doe dat dan ook goed.

Als je alle storyline missies hebt gespeeld zal je nog niet de 100% behaald hebben hoor, dan zit je nog maar aan 60%. Voor de hele 100% zal je ook nog Flying Rats, Stunt Jumps, submissies, vrienden, ... moeten doen. En deze duren een pak langer.

Link to comment
Delen op andere websites

Luister A.u.b. Naar Hanneswasco, en niet naar die andere :duh:

Wat hij zegt klopt precies! :tu:

En dat van die binnen 24 uur, 100 %, lukt je NOOIT!

Maar je hebt missies die kort duren en missies die lang duren, samen is dat evenwichtig toch?

Nou dan. Ik weet het, het is leuk om iemand te corrigeren, maar doe dat dan ook goed.

Als je alle storyline missies hebt gespeeld zal je nog niet de 100% behaald hebben hoor, dan zit je nog maar aan 60%. Voor de hele 100% zal je ook nog Flying Rats, Stunt Jumps, submissies, vrienden, ... moeten doen. En deze duren een pak langer.

Zullen we dit in PB verder uitvechten? We gaan wel heel offtopic :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...