gybrus Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) Beetje laat ;o Een poster die ik heb gemaakt voor ckv.. weer eens wat anders he ;o EDIT: Bewerkt: 22 november 2008 door gybrus Reageren
Tim Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Hey, ziet er gelikt uit, Reageren
gybrus Geplaatst: 19 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Thanks Ik heb hem trouwens naar de poster printer gestuurd van de week laat ik wel een afbeelding daarvan zien ;o Reageren
Timske Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Ziet er mooi uit! Super, mooie effecten enzo! Reageren
gybrus Geplaatst: 21 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2008 (bewerkt) Jeuj hij is binnen.. Moet ik alleen die camera nog recht houden.. ;o A3 formaat trouwens. Het ziet er totaal niet slecht uit moet ik zeggen. (aanrader ofzo:P) Bewerkt: 21 november 2008 door gybrus Reageren
Jon-asses Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Man, dit is echt een heel mooie poster Weet niet of je alles in Photoshop hebt gedaan? De tekst lijkt me met een 3D programma gedaan. Dat terzijde. De tekst is echt super gelukt. Die strepen in de BG zijn ooko heel mooi verwerkt en past perfect bij het geheel. De bloementextures zijn ook best mooi alleen vind ik het rechts een beetje té De tekst onderaan is strak maar passend. Goed gedaan man Doe zo verder Reageren
AwiVC Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Waar heb je dat laten printen? Ziet er super uit :o Over het design, ziet er goed uit! Enige minpuntjes die mij opvallen is bv. het stukje lens flare linksboven, de 2 O's zien er ook een beetje "ingeklapt" uit en het is jammer dat het perspectief van je letters een beetje wegvalt door de schaduw aan de rechterkant. Verder mooie poster, kan wat mij betreft zo worden opgehangen ter promotie! Reageren
gybrus Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 @Awi VC: PosterXXL even googelen en dan krijg je een gesponsorde link. Heeft trouwens maar 2 dagen geduurd van het moment dat ik het opstuurde totdat het binnenkwam. Belichting is 1 van de moeilijkere dingen vindt ik.(daarom is het ook niet zo goed gelukt.) Bedankt voor alle commentaren, K Reageren
Kryziek Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 lol, wij zijn op school nu ook bezig met de zelfde opdracht! Ik woon in dedemsvaart en jij? Anders kan ik wel stoppen Reageren
gybrus Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Middelburg, Zeeland ;o Poster battle someone? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Ik vind 'm prachtig. Mooie effecten, mooie background, goede font. Alles is gewoon mooi. Een dikke 10. Mvg, Flitskikker Reageren
the_dan Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 zeer mooi maar wwat is racoon?? Reageren
Angela16 Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Wauw echt heel mooi!! Reageren
Galiorix Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) zeer mooimaar wwat is racoon?? Het is een band, een schande dat je die niet kent.. Mooi design Kevin, de tekst is echt super gedaan en alles er omheen ook. Het stukje links boven de R is misschien een beetje overbelicht en dat is jammer, maar verder is de belichting goed. Tekst onderaan is ook leuk gedaan, goed font, goede kleur. Bewerkt: 6 december 2008 door Galiorix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.