bert.b Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 ik zoek een mod installer voor gta vice city. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) dan kan je het beste de img-tool gebruiken maar ik zelf gebruik voor vc dirmanager: ik verwijs je naar hier edit; ik ben wat vergeten,stom, ik hoop niet dat je het al aan het doen bent maar die link die ik je gaf, daarvan moet je stap 1 NIET doen, dus "only for reading" moet je NIET daarvan kan je vc crashen Bewerkt: 15 november 2008 door iefen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 Je kunt ook de Vice City Mod Manager (VCMM) gebruiken. Dit werkt een stuk anders dan de IMG tool, maar het is wel geheel automatisch. Je moet wel de readme goed lezen, want als je het niet helemaal goed gebruikt crasht je spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2008 Ik zelf gebruik GMI ( Gta Mod Installer ) Je hoeft alleen maar next te drukken en hij staat erin. en je kunt zelfs je voertuig een naam geven dat in beeld komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.