Jump to content

vreemd verschijnsel!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal

Ik ben dol op vliegtuigen in SA en elke keer als ik een vliegtuig in sa in de lucht zie maak ik er foto's van :7

Maar dit keer was het mistig en ik hoorde een vliegtuig door de lucht. Ik pakte gauw mijn fototoestel en maakte snel 3 foto's achterelkaar, waarvan de 3e foto een raar verschijnsel toonde. Weet iemand wat dit moet voorstellen :? dit is mijn 3e foto.

post-98194-1226745249_thumb.jpg

post-98194-1226745636_thumb.jpg

Geplaatst:

Wat zie je vind je dan raar/vreemd aan die bovenste Foto? Dat je de Vliegtuig hebt gemist? :7

Geplaatst: (bewerkt)

Waar is die vreemde verschijnsel op de foto?

Kan je even op die 3e foto van je een rode stipje tekenen wat je op de foto de rare verschijnsel bedoeld?

Volgensmij is het gewoon mist.

Bewerkt: door Zaahed
Geplaatst:

Mensen kijk eens goed in het midden onderaan daar zie je volgens een idaho of een reefer ofzo iets.

Wel raar?????

Geplaatst:

Whahah een UFO :puh: bij de naam van de topic had ik al me twijfels whaha goeie :puh:

Geplaatst:

Onderaan de (1ste) foto zie je een UFO.

Je bent de eerste uit ruim 30 miljoen gamers over de hele wereld, die deze verschijning op deze plek waarneemt. Dus óf je kunt goed photoshoppen, of je hebt een tripje gemaakt naar het UFO-café, of je hebt een serieuze, doch onmogelijke ontdekking gedaan.

Ik gok op een van de eerste twee...

N00b :duh:

Geplaatst:

Ik zag ook eerst niks maar onderaan heel vaag zie je wel een ufo.. mijn gedachten trekt ook naar photoshop ..eerlijk gezegd

Geplaatst:

Punt 1 zie ik niks bijzonders, je maakt van elk vliegtuig foto's? En dan ook nog 3 ook? Erg onrealistisch, wat wil je ons aangeven. Wat is er raar aan, en welke photoshop heb je dan gebruikt?

Geplaatst:

Die 1e foto vind ik eigenlijk op Pokemon lijken alsof je het daarvan vandaan hebt maar ja.

Maar in het midden zie ik inderdaad iets raars of je hebt photoshop gebruikt.

Maar je maakt wel rare dingen mee zeg.

Volgensmij is het gewoon mist in de lucht en volgensmij had ik dit ook wel is het is gewoon mist denk ik.

Geplaatst: (bewerkt)

Op eerste gezicht dacht ik dat dat ding op de eerste foto een boot was. (Reefer hete dat ding dacht ik) :puh:

Edit: Na beter kijken kan het ook de achterkant van een Predator:

post-79993-1226748198.jpg

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

ik heb geen fotoshop op mijn computer staan :N en kijk nou eens goed, het is bijna onmogelijk om dit zo mooi met fotoshop te maken lijkt mij

Geplaatst:
ik heb geen fotoshop op mijn computer staan :N en kijk nou eens goed, het is bijna onmogelijk om dit zo mooi met fotoshop te maken lijkt mij

Ow oke maar volgensmij zijn dat gewoon bomen en in de lucht een vliegtuig hoewel het lijkt niet op een vliegtuig.

Of het komt door de mist.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...