pitbul Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 hallo, Iedereen weet dat als je een car/boat/bike enz de lines moet veranderen ik kom wel eens tegen dat als ik heb plak het niet egt helemaal goed staat de nummertjes dan he. bijv dat je nog een paar spatie erbij moet doen. nu mijn vraag maakt dat uit? moet ik er dan nog spatie bij doen of niet? Reageren
Beagle Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 hallo,Iedereen weet dat als je een car/boat/bike enz de lines moet veranderen ik kom wel eens tegen dat als ik heb plak het niet egt helemaal goed staat de nummertjes dan he. bijv dat je nog een paar spatie erbij moet doen. nu mijn vraag maakt dat uit? moet ik er dan nog spatie bij doen of niet? Eerst is het altijd fijn om duidelijk te zijn, want "lines" is niet echt een vaak gebruikt woord als je het zo zegt, er moet nog een context omheen. Bijv. Handling Line, Carmod Line, Vehicle Line. Ik weet niet of het erg moeilijk is om de hele regel te selecteren en te kopieren en plakken, lijkt mij niet. Dan, kan je altijd als je het niet zeker weet een backup maken (Moet je zoiezo altijd doen) en gewoon proberen. Werkt het niet, dan verander je het, desnoods gebruik je je backup. Het ligt er een beetje aan wat de onderscheiding is van de verschillende cijfers; Als een komma word gebruikt, kan je bijv: "12821, 3893, 4738, 483998, 58945894" gebruiken. Als de onderscheiding een spatie is, is het gewoon het beste om er een spatie tussen te houden. Reageren
pitbul Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2008 hallo,Iedereen weet dat als je een car/boat/bike enz de lines moet veranderen ik kom wel eens tegen dat als ik heb plak het niet egt helemaal goed staat de nummertjes dan he. bijv dat je nog een paar spatie erbij moet doen. nu mijn vraag maakt dat uit? moet ik er dan nog spatie bij doen of niet? Eerst is het altijd fijn om duidelijk te zijn, want "lines" is niet echt een vaak gebruikt woord als je het zo zegt, er moet nog een context omheen. Bijv. Handling Line, Carmod Line, Vehicle Line. Ik weet niet of het erg moeilijk is om de hele regel te selecteren en te kopieren en plakken, lijkt mij niet. Dan, kan je altijd als je het niet zeker weet een backup maken (Moet je zoiezo altijd doen) en gewoon proberen. Werkt het niet, dan verander je het, desnoods gebruik je je backup. Het ligt er een beetje aan wat de onderscheiding is van de verschillende cijfers; Als een komma word gebruikt, kan je bijv: "12821, 3893, 4738, 483998, 58945894" gebruiken. Als de onderscheiding een spatie is, is het gewoon het beste om er een spatie tussen te houden. ok. vaak heb ik dit met handlin line maar als ik heb kopieer staan ze soms vergeleken met de andere line niet goed onder elkaar Reageren
Beagle Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Dat maakt niet uit, omdat ze worden onderscheiden worden door spaties/kommas. Het maakt dus niet veel uit, en als het van een mod is werkt het zoiezo. Probeer het nou maar Reageren
pitbul Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2008 ok bedankt wou het ff zeker weten Reageren
Beagle Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 ok bedankt wou het ff zeker weten Veel plezier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.