Jump to content

Nieuwe Designer

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hejj ik ben nieuw hier en zag dat er ook gedesignt werd ^_^

Ik keek wat rond en zag dat het niveau hier wat lager is dan ik gewend ben ( misschien beetje egoïstisch xD )

En wol ff een kleine gallery van posten :D

James Bond ;)

a5fh4g.jpg

Fox

10hnaxe.jpg

Ruud van Nistelrooij

ev9nd0.jpg

En een TMF serie

1zx9pa0.jpg

25hply1.jpg

m7e0lk.jpg

Nou wat vinden jullie ??? :O

Rate ff ;). :D

Oja op sommeige sigs staat "Jv''

Dat betekend Jovinky ,, is een afkorting...

Dus dat jullie niet denken dat ze geript zijn..

Nog wat oude designs :D

dq13bl.png

20krtyt.png

2w5pwjt.png

Oja -LosAngeles- is mijn naam op ultimatemfia.nl ;).

En daar kwam jovinky ook weg :D

Bewerkt: door jovinky
Geplaatst: (bewerkt)

Ik vindt het wel snel gezegd dat je de signatures op dit forum onder de maat vindt, daarnaast zijn er genoeg signatures op dit forum te vinden die er uitstekend uitzien. Daarnaast merk ik ook al dat je bij andere showrooms alles "bagger" of "slecht" vindt, terwijl ik jouw collectie ook niet echt geweldig vindt..

Zoals bij Signature 1 van je past de tekst er totaal niet bij, is het effect wat je daarop gezet hebt totaal niet bijpassend, je afbeelding is er lelijk ingezet en dan gaat het vooral om het wapen dat nogal vaag is, en je border is storend op sommige plekken. Achtergrond heeft wel een mooie strakke stijl. Begrijp dat niet waarom je de stijl van de background dan niet heb doorgetrokken naar bv de afbeelding of tekst, het lijkt er nu op alsof die dan van internet is gehaald.

Signature 2 heeft je render té scherpe randen waardoor je een opplak effect krijgt en ook hier past je tekst er niet bij. Kleurgebruik is daaraan tegen hier wel oké.

Bij 3 vindt ik dat de uitstraling die Ruud heeft niet verder wordt doorgetrokken in de sig, wat ik jammer vindt. Zal meer leven in zitten als je de blijdschap van hem door effecten achter hem laat zien. Ook zie ik niet echt de link tussen die planten-brushes en de rest van de sig. Achtergrond is hier wel mooi gedaan...

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

@ Kai-ShockWave :

Sig 1 : Dat het wapen vaag is weet ik, ik heb deze voor een constest laten meedoen ( andere site ) en kon geen andere mooie James Bond render vinden.

En de tekst is verandert, er stond eerst wat ander.

Er stond eerst 'Tha_best' op, voor een constest op een mafiaspel...

Sig 2 : De scherpe randen weet ik, toen kon ik nog niet blenden.

En sig 3 : Je planten onderin is geen brush, maar een texture.

En als je héél goed zie je op de achtergrond een een voetbal veldje.

vandaar.

En veder je opmerking over mijn reacties dat ik de sigs op het forum onder de maat vind.

ik ben begongen met designen op een site waar de meeste best goed waren.

Dus vandaar dat ik zeg dat ik hier de maat wat lagen vind.

En ik vind heus niet alles bagger, maar ik heb een paar gezien,wat ik echt niet goed vond.

Maar ik heb niet alles gezien, maar er zaten ook wel mooie tussen hoor.

En dat zeg ik eerlijk wat daar heb je echt best veel vind ik.

Mijn eerste designs waren uitermate slecht.

Dat zag ik eerst niet, maar nu zie ik dat wel.

De mensen die raten zeiden dat ook eerlijk dat ze lelijk waren.

En gaven tips,

en ik heb er veel van geleerd.

Je moet altijd eerlijk zegen wat je van een sig vind, daar doe je uit eindelijk de ander een plezier mee.

En de sigs die ik hier gepost heb, zijn ongeveer toen ik bijna van jong naar uod.

Dus vandaar er veel verschil in zit.

Maar als ik elke sig plaats die ik maak, zie je wel dat ver best goede tussen zitten.

En veder nog rates ??

Geplaatst:

Opzich geen verkeerde sigs hoor. Alleen wat me meteen opvalt is dat je nauwelijks inblend, dat is toch een belangrijk element die ik mis, alsof je de renders er zo opgekwakt hebt. Dit vooral bij Nistelrooij en de eerste 2 van TMF. Laat ik maar even beginnen bij je eerste en zo het rijtje aflopen:

Sig 1:

Ik vind dit toch wel één van je beste die je tot nu toe getoond hebt op dit forum. Je hebt genoeg effecten op je background geplaatst, al is deze wel wat aan de grijzige kant. Het effect van James Bond spreekt mij wel aan, leuk gedaan hoe je dat pistool wat vervaagd hebt. Alleen je font heeft totaal geen aansluiting op je signature, je had beter een James Bond stijltje kunnen nemen of desnoods in de zelfde kleurencombinatie. Rate: 7,0

Sig 2:

Je background is goed opgevuld, wat dan weer nadelig is, is dat de strepen deels over je render heen gaan. Dit maakt het plaatje er niet bepaald mooi op, ook mis ik wat meer inblending. Je font is echt té standaard, daar heb je weinig tot niets aan gedaan, kijk eens wat rond op dafont.com. Rate 6,0

Sig 3:

Leuke signature, al hoewel ik mij af vraag wat die water plantjes links onderin doen?. Verder zijn de 3 licht effecten in het midden echt te veel overbelicht. Nistelrooij is niet ingeblend, het geeft echt een mooi effect als je Nistelrooij wat meer bij je background had betrokken. Rate 6,0

Sig 4:

Background heb je mooi opgevuld, maar je font is bijna onleesbaar. Ik zie bij je render dat je er een zogenaamde ''glow'' omheen hebt gemaakt, dit vind ik helemaal niet mooi staan. Ook ditmaal heb je je render niet ingeblend, probeer eens wat met de Magic wand tool te prutsen.

Dit geldt ook voor je 5de.

Je laatste signature 6:

Deze vind ik al aardig aan de beter kant, de background brushes en effecten spreken mij aan, alles past goed bij elkaar. rate: 7,0

Probeer eens wat meer met de Magic wand tool te werken, gebruik eens verschillende stocks of een tut over c4d's, dat kan echt hele mooie effecten geven ;)

Succes

Geplaatst:

Zoals ik mij vorige bericht zei, de sigs zijn eigenlijk oude sigs.

Behalve James bond ( dat pistool is niet vervaagd door mij, zo was de render al ! )

Ik kon eerst in het beging niet blenden, dat heb ik later geleerd, vandaar dat ook niet is gebeurt.

Maar ik zal in het vervolg vaker hier wat posten, dan kunnen jullie goed zien wat ik allemaal kan.;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...