Jump to content

Wie kan mij helpen?

MissBellic

Recommended Posts

Hallo GTA'ers,

Ik speel missies maar ben nog bij Logging on,

blablabla Brucie ontmoet enzo.

Maar min vriendin heeft GTA 4 ook en die speelt vrij.

Dus zonder missies. Dan kan ze veel dingen doen enzo,zegt ze.

Missies heeft ze nooit gedaan. Ik wil ook een keer Vrij spelen, dus zonder opdrachten.

Hoe doe ik dat? Want mijn vriendin zegt dat je ook ijscoman-kar kan besturen.

Mijn oom zegt gewoon niet opnemen als een opdrachtgever je belt. Maar ja, mijn vriendin zegt:

In het begin als je het spel opstart, staat er iets met vrij spelen ofzo.

Maar dat staat er niet, want ik ga automatisch door naar Logging on.

Nog een vraag:

Ik heb op een dag teveel gta gespeeld denk ik, 5 uur ofzo :puh:

Misschien voor jullie normaal, maar voor mij dus ook.

Toen ik stopte, en heb opgeslagen, en de cd terug in zijn hoesje gezet, ging ik naar beneden.

Uur later wilde ik weer spelen maar toen stond er opeens:

Kan de cd niet lezen.

Is hij kapot ofzo?

Ik zie een heel klein krasje.

Maar ik hoop niet dat ie kapot is ofzo?

Groetjes,

MissBellic,

Nieuwkomertje :)

Delen op andere websites

Dat Vrij spelen klopt helemaal niks van maar download anders een honderd procent savegame en zet die op een usb en dan naar je ps3 overzetten die staan in het forum onder gta iv missie hulp savegames aanvraag en dan een van de vast geplakte topicss

dat van die cd heb je de ps3 al lang want er kan stof zijn opgehoopt in je ps3 en daardoor doet hij niet meer goed

Dit kan misschien helpen

Alleen op eigen risico!!

Dus zo Ps3 uit power switch aan de achterkant uit en dan je vinger op de eject zetten en dan de power switch weer aan doen en dan net zo lang tot ie ventilatoren

je moet eject ingedrukt houden

Bewerkt: door Gta-Alien
Delen op andere websites

Dat Vrij spelen klopt helemaal niks van je kan niet als ijsco maar misschien wel online multyplayer

dat van die cd heb je de ps3 al lang want er kan stof zijn opgehoopt in je ps3 en daardoor

Dit kan misschien helpen

Dus zo Ps3 uit power switch aan de achterkant uit en dan je vinger op de eject zetten en dan de power switch weer aan doen en dan net zo lang tot ie ventilatoren

Ik heb een xbox 360.

ik zal het wel tegen mijn vriendin zeggen.

maar alsnog bedankt.

misschien geldt dat wat je zei ook voor mijn xbox

Delen op andere websites

Dat Vrij spelen klopt helemaal niks van je kan niet als ijsco maar misschien wel online multyplayer

dat van die cd heb je de ps3 al lang want er kan stof zijn opgehoopt in je ps3 en daardoor

Dit kan misschien helpen

Ik heb een xbox 360.

ik zal het wel tegen mijn vriendin zeggen.

maar alsnog bedankt.

misschien geldt dat wat je zei ook voor mijn xbox

oepsie keek even niet naar dat ding van je live account\

maar ik weet niks van dit trucje voor xbox360?

ik weet niet of ie bestaat

Delen op andere websites

"Van harte welkom op dit forum" :dans:

Ik kan je wel helpen:

Je vriendin heeft zich vast vergist. Want in het begin krijg je nooit de keuze of je vrij wilt spelen, of dat je missie moet doen. Als je vrij speelt dus zonder missie's dan kun je inderdaad veel dingen doen in de stad. Je kunt ook exact met een "Ijscocar"/Mr. Tasty toeren door de stad. Je kunt er alleen in rijden dus geen ijsjes verkopen wat je in Vice City wel kon. Als je écht alleen vrij wilt spelen zonder dat je hele tijd word gebelt, dan moet je je mobieltje even op de "Sleep stand" zetten. Door dat je dit doet kun je niet gebelt worden door opdrachtgevers.

Als het Playstation 3 systeem de CD niet kan lezen, dan is waarschijnlijk de "Lezer" kapot. Heb je de Playstation 3 staand? Hoeveel GB heb je? Doen andere spellen/DVD's het wel? Zoja, dan ligt het wel degelijk aan de GTA IV Disc zelf. Wat ik je ook nog kan aanraden is om met een zachte doek je CD schoon te maken.

Ik hoop dat ik je verder geholpen hebt.\

*EDIT:* Ik dacht dat je een Playstation 3 had. :7

Bewerkt: door DSgregor
Delen op andere websites

Hallo GTA'ers,

Ik speel missies maar ben nog bij Logging on,

blablabla Brucie ontmoet enzo.

Maar min vriendin heeft GTA 4 ook en die speelt vrij.

Dus zonder missies. Dan kan ze veel dingen doen enzo,zegt ze.

Missies heeft ze nooit gedaan. Ik wil ook een keer Vrij spelen, dus zonder opdrachten.

Hoe doe ik dat? Want mijn vriendin zegt dat je ook ijscoman-kar kan besturen.

Mijn oom zegt gewoon niet opnemen als een opdrachtgever je belt. Maar ja, mijn vriendin zegt:

In het begin als je het spel opstart, staat er iets met vrij spelen ofzo.

Maar dat staat er niet, want ik ga automatisch door naar Logging on.

Nog een vraag:

Ik heb op een dag teveel gta gespeeld denk ik, 5 uur ofzo :puh:

Misschien voor jullie normaal, maar voor mij dus ook.

Toen ik stopte, en heb opgeslagen, en de cd terug in zijn hoesje gezet, ging ik naar beneden.

Uur later wilde ik weer spelen maar toen stond er opeens:

Kan de cd niet lezen.

Is hij kapot ofzo?

Ik zie een heel klein krasje.

Maar ik hoop niet dat ie kapot is ofzo?

Groetjes,

MissBellic,

Nieuwkomertje :)

OH Crap

Hallo Nieuwkomer!!

Veel plezier op forum

Delen op andere websites

Bedankt allemaal voor jullie reacties :)

Ik ben nu al een stuk verder geholpen door jullie, lijkt me leuk om in een ijscokar te zitten.

Ik ga het zometeen even met dat doekje proberen.

Nat of droog?

Droog doekje denk ik hé?

Delen op andere websites

Dat Vrij spelen klopt helemaal niks van maar download anders een honderd procent savegame en zet die op een usb en dan naar je ps3 overzetten die staan in het forum onder gta iv missie hulp savegames aanvraag en dan een van de vast geplakte topicss

dat van die cd heb je de ps3 al lang want er kan stof zijn opgehoopt in je ps3 en daardoor doet hij niet meer goed

Dit kan misschien helpen

Zeg er dan wel even bij dat dit voor eigen risico is. Men weet nog niet eens of dit wel goed is voor je Playstation 3 systeem. Sommigen beweren juist dat de Playstation 3 daar door vast liep.

Duidelijk vermelden dus.

Delen op andere websites

Over het 'vrij spelen.'

Dit vond ik in een andere topic:

Kun je ook een autozaak ofwat overvallen?

Wat kun je overvaleen allemaal?

Je kunt het niet echt overvallen, maar je kunt bijvoorbeeld in een auto-shop gaan, en dan een auto jatten. Ik kom niet vaak een shop tegen. Omdat ik meestal free mode speel,op het vliegveld met een paar andere vrienden, dus ik heb de stad nog niet 100% verkend, maar soms kom ik een shop tegen. En dan overval ik hem. ;)

Is dat het misschien?

Wat ik dikgedrukt heb gemaakt.

Bewerkt: door MissBellic
Delen op andere websites

dit is wel online maar hier kan je zonder missies de hele missies de stad en je kan zonder cops spelen of met vrienden maar misschien bedoelde je dit al de hele tijd met die vriendin nou ja ik weet niet meer laters!

Delen op andere websites

dit is wel online maar hier kan je zonder missies de hele missies de stad en je kan zonder cops spelen of met vrienden maar misschien bedoelde je dit al de hele tijd met die vriendin nou ja ik weet niet meer laters!

Nah maakt niet uit.

Ik zet mijn mobiel gewoon op de Sleep Stand.

Delen op andere websites

Nah maakt niet uit.

Ik zet mijn mobiel gewoon op de Sleep Stand.

Naja ik bedoel eigenlijk dat je zonder missies de hele stad door kan en met vrienden van je en dat wordt geheid lol hebben
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...