Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2008 Je zou ook eventueel free mode kunnen starten en dan op private zetten zodat je alleen speelt, en je kan politie uitzetten etc.Ps. Welkom op het forum! Idd welkom op het forum. Overigens als je freemode alleen doet kun je geen cheats gebruiken als je die gebruikt. Wel zijn er heel veel wapens verspreid en worden ze met een wapen icoontje aangeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MissBellic Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2008 Ik gebruik geen cheats, want heb geen zin als een achievement ofzo geblokkeert word ik ga free mode eens proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MissBellic Geplaatst: 19 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2008 Bedankt voor de tips allemaal, mijn cd doet het weer. én ik heb mijn mobiel uitgezet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) Ik heb ook gehad, dat ik mijn PS3 aanzette. En dat ik hevig geblaas kreeg, maar daarna hield het op. Weet iemand of het slecht is fzo? Ik ben al geholpen. Bewerkt: 6 december 2008 door GTA Haas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.