pitbul Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) ik heb net een bmw m3 tueable gedownload en je kunt ook tunings onderdelen er inzetten. nu mijn vraagje wat is handiger en beter er staan heelveel dff files en 1 sami script welke moet ik doen?? voor wie hem even wil zien hij staat als bijlage EDIT! ik heb net het sami script geprobeerd alleen de bumpersstaan neiet goed het is nogstaad de standaart bumpers die je kunt pimpen en dat past niet dan staat de bumper een meter verder (hij zweeft ) please kan iemandt ff helpen Bewerkt: 16 november 2008 door pitbul Reageren
pitbul Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2008 bump waarom reageert niemand heb hulp nodig Reageren
Beagle Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 bumpwaarom reageert niemand heb hulp nodig Jezus!! Je gaat toch niet op de zelfde dag nog Bumpen!! Je kan toch niet verwachten dat íedereen de heledag achter een beeldscherm hangt om iedereen blij te maken! Iedereen heeft ook een sociaal leven. Bumpen doe je pas na 3 dagen, als niemand heeft gereageerd Het was ook wel zo handig én netjes om de link naar de mod te geven, ipv zelf even uploaden. Dan kunnen wij meteen even de beschrijving etc zien. Nou, wat leuk? In de Readme staat precies beschreven hoe je het moet installeren? Wat slím dat je daar ook even in kijkt. =======Installation By Steps======(read carefully please)Step1: Replace these files in gta3.img (\PrOgRaM FiLeS\Rockstar Games\GTA San Andreas\models) with mine elegy.dff elegy.txd elegy1.txd elegy2.txd elegy3.txd And all the files in "Body Parts" folder (Semi script for easy install is included). Recommended--> After this Rebuild your gta3.img by using IMG Tool Step1: Replace these files in gta3.img (\PrOgRaM FiLeS\Rockstar Games\GTA San Andreas\models) with mine And all the files in "Body Parts" folder (Semi script for easy install is included).Recommended--> After this Rebuild your gta3.img by using IMG Tool Dus wat zegt hij? Vervang deze bestanden in de GTA3.IMG met die van mij. En dan zegt hij: En alle bestanden in de map "Body Parts" (Sami script bijgeleverd). Advies: Doe "Rebuild Archive" nadat je dit alle hebt gedaan. Zo moet je er uitkomen, toch? Reageren
pitbul Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) srry had ff geen geduld maargoed ik heb dat allemaal gedaan maar ik heb de auto onderdelen met behulp van het samiscript gedaan want al die .dff files in imgtool te zetten had ik niet zoveel zin in. moet ik dat gewoon wel doen om heb te laten werken? EDIT: gelukt heb hem nog is met sami geinstaleerd nu werkt het Bewerkt: 15 november 2008 door pitbul Reageren
Beagle Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 srry had ff geen geduldmaargoed ik heb dat allemaal gedaan maar ik heb de auto onderdelen met behulp van het samiscript gedaan want al die .dff files in imgtool te zetten had ik niet zoveel zin in. moet ik dat gewoon wel doen om heb te laten werken? EDIT: gelukt heb hem nog is met sami geinstaleerd nu werkt het Sami laat wel veel dingen vastlopen en geeft veel problemen, pas dus op daarmee. Veel plezier, en wees geduldig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.