Jump to content

Xbox LIVE probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden een Xbox 360 gekocht en wou daarmee op Xbox LIVE.

Ik heb mijn Xbox bij mijn computer staan.

Mijn computer is verbonden met het internet. (draadloos)

Ik wil nu met mijn xbox de verbinding van de computer gebruiken om op live te kunnen.

Ik kan niet met mijn xbox een kabel direct naar de router leggen omdat ik dan aardig wat meters kabel nodig heb.

Ik ben ook niet in het bezit van een Xbox 360 Wireless Adapter.

Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe ik dit moet doen, want ik begrijp het niet meer helemaal. :N

Groejes,

Hc4l

(Als dit in het verkeerde topic staat: excuses, ik ben nog nieuw en begrijp het forum nog niet helemaal.)

Geplaatst:

Je hoeft niet een Xbox360 wireless gaming adapter aan te schaffen.

Ik deed het gewoon met de adapter die ik vroeger gebruikte om met mijn PS2 online te gaan. Die adapter is van hetzelfde merk als mijn router en dus niet van Xbox zelf. Je kan dus gewoon een gaming adapter aanschaffen van jouw merk en het werkt!

Geplaatst: (bewerkt)

Ok, maar ik heb al geprobeerd verbinding te maken en dan heb ik wel dat er staat dat de adapter is aangesloten (bij test connection op de xbox), in dit geval mijn computer, maar mijn ip adres word niet doorgegeven aan mijn xbox.

Groetjes,

Hc4l

EDIT:Het is al gelukt, ik heb nu een protocol opengezet en de firewall van mijn xbox naar computer uitgezet.

:slotje:

Bewerkt: door hc4l

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...