.Corneria. Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 ik heb gezocht met de zoekactie maar niks gevonden dus als het al bestaat sluit het topic dan maar. op een server van SAMP zijn we in een team deathmatch training. als je er dan bent krijg je wapens ik heb altijdddd de :granaat,shotgun,SMG en de vuist :duh: dan kijk ik naar de mannetjes voor mij en wat zie ik die gasten hebben M4's, Desset eagle's en granaten ik wil die wapens liever dan de wapens die ik nu nog altijd heb. zeg het als je iets weet om wapens te veranderen ok ????????!!!! Reageren
Sandra Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) Wapens kan je kopen (mits je genoeg geld hebt) kopen in de Ammunations die verspreid staan over San Andreas. Net als in Singleplayer. En mocht dat het niet zijn, dan is het afhankelijk van die server. Vraag het dan aan de admins daar. Bewerkt: 15 november 2008 door =>Sandra<= Reageren
.Corneria. Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Wapens kan je kopen (mits je genoeg geld hebt) kopen in de Ammunations die verspreid staan over San Andreas.Net als in Singleplayer. En mocht dat het niet zijn, dan is het afhankelijk van die server. Vraag het dan aan de admins daar. die admins praten zo ééâââéééààààçèèéùùù Reageren
WackoX Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Wapens kan je kopen (mits je genoeg geld hebt) kopen in de Ammunations die verspreid staan over San Andreas.Net als in Singleplayer. En mocht dat het niet zijn, dan is het afhankelijk van die server. Vraag het dan aan de admins daar. die admins praten zo ééâââéééààààçèèéùùù Zoek dan een server die met [NL] begind Bewerkt: 23 november 2008 door WackoX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.