-Simon- Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 Als je de straatraces gaat doen, staat er in het begin van de race een pijl, waar je in moet staan om te beginnen. Dat hoeft niet! Als je nou tegen de voorste auto aanbotst, bijv, of een andere auto, start de race automatisch al, en kan je dus beginnen helemaal aan het begin, en met snelheid! Veel suc6! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 Leuke tip, maar veel heb je er denk ik niet aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 Ik wist dit al, best handig die voorsprong, dan hoef je alleen maar eerste te blijven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Simon- Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 Ja, vond ik nou ook al En met een beetje snelle auto.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2008 ze in hale is meestal makkelijk gewoon goeige auto hebben en goed sturen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2008 als je de banden lek schiet van de auto's dan gaan ze ook al een stuk langzamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maus1994 Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2008 (bewerkt) of de ventjes dood schieten , gaan ze ook langzamer Bewerkt: 19 november 2008 door maus1994 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Racingfreak Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2008 Lol ik ga mijn auto niet onnodig beschadigen door dit de doen. Ik begin gewoon achteraan, want je kan ze toch met gemak inhalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EE hunter Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2008 ik zag eens op Youtube van dat je als je de race ziet en er achter staat (of gewoon dichtbij) en je last de race af en dan kon je de race nog gewoon doen zonder tegenstanders.. ik leg het nu een beetje onduidelijk uit maar tis ook al een tijdJ geleden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Leuke tip, maar veel heb je er denk ik niet aan ind want die gaste zijn z00w slegt je krijgt heel makkelijk die archievment/trophy als je 20 races wint Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Als je op hen schiet ben je uit de Race gediskwalificeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.