Jump to content

Rockstar logo's


ArieVis

Recommended Posts

Heb even op het zoekfunctie ernaar gezocht maar kon niets vinden, dus blijkbaar nog niet bekend bij jullie of het is gewoon geen EE.

Was met een missie bezig (persoonlijke). En plots viel me op bij het kasteel op Alcoquin (waar je Francis ontmoet)[/font] Als je daar achter gaat staan, valt je de betegeling van de straat op (bij de hotdog verkoper). Kijk als eerste eens goed naar de vlagetjes met je sniper kun je het goed doen. De ster die er op staat is van Rockstar.

De bestrating is verder opvalend door gebruik van verschillende stenen en de vorm. Het gaat in 3 lagen in de vorm van een vierkant. De eerste laag van 2 stenen breed, is donker geel van kleur. Daarna volgt de 2e laag, die 3 stenen breed is, en is gebroken wit als kleur. Daarna de laatste laag die weer 2 stenen breed en die is ook weer donker geel van kleur. Als laatste in het midden zie je een plakaat met een Rockstar logo.

Langs de haven kant zie je het erg veel.

Verder vond ik een standbeeld wat mogelijk een referentie is naar GTA III. Bij Castle gardens City. Heb je de havens waar je op kunt stappen volgens mij naar Hapiness Island. En vanuit hier kijk je ook uit naar het andere eiland (new Jersey. Hier staat een veroeste anker op een sokkel geplaatst. Deed me denken aan het schip wat je in GTA III laat zinken met 8ball.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gevonden.. :tu:

Hoelang ben je hiermee bezig geweest, om dit te zoeken? :7

Zoiets kan je ook gewoon toevallig tegenkomen, en dat je er dan ook toevallig op let :puh:

Nou was gewoon een beetje aan het rondneuzen in deze richting. In het "New York" Ligt hier Battery Park, en je kopt in deze park o.a. de kaartjes voor de ferry naar Liberty Island (waar het vrijheids beeld staat). Maar er staat op deze plek ook een beeld met het enige nog bestaand nederlands grondgebied. Hier staat een beeld met de Amsterdramse 3 kruizen erop en een verhaal over de Nederlandse overwinning. Waar het kasteel in Liberty City staat. Staat in het echt ook een kasteel alleen ziet die er anders uit. Vandaar dat ik een beetje zat te zoeken of hier wat EE verborgen waren. Meestal is het wel iets voor Rockstar om zoiets te doen.

Weet iemand trouwens ook uit welke game die paarse nijlpaarden komen die als prulebakken her en der versprijd staan in het oude pretpark. Heb het gevoel dat ik ze een keer in een game ben tegen gekomen. Trouwens die villa in Allderney waar Pegorrino woont. Lijkt wel heel erg veel op de villa uit GTA III waar Don Salvatore woont. Oprit en plek van de garage boxen en zelfs waar de auto staat is identiek aan die van GTA III. Ook het huis zelf heeft veel vergelijkingen, met die uit GTA III.

Heb de Storyline net uitgespeeld en ben nu een beetje aan het rondneuzen naar EE. Een tip om ze zelf te vinden kij op de meest rare plekken en belangrijke plaatsen. Meestal heeft Rockstar iets verborgen in de vorm van tijdschriften, kranten billboards of andere zaken die je her en der verpsrijd ziet liggen of staan in de game.

Om je een goed voorbeeld te geven in GTA III staat op het 2e eiland langs de waterkant bij de snelweg richting de hangbrug. een billboard met een advertentie om te vliegen naar Vice City. Dus verwijzing naar de volgende game.

Heb in GTA IV ook daar na gekeken naar verwijzingen naar de volgende GTA game maar nog niet kunnen vinden. Behalve de radio spots die je af en toe hoort met nieuws uit Europa. Goed voorbeeld is de valsmunterij die zich afspeeld in Amsterdam en Dublin, en waar je wat over hoort op de radio.

Bewerkt: door ArieVis
Link to comment
Delen op andere websites

Heb even op het zoekfunctie ernaar gezocht maar kon niets vinden, dus blijkbaar nog niet bekend bij jullie of het is gewoon geen EE.

Was met een missie bezig (persoonlijke). En plots viel me op bij het kasteel op Alcoquin (waar je Francis ontmoet)[/font] Als je daar achter gaat staan, valt je de betegeling van de straat op (bij de hotdog verkoper). Kijk als eerste eens goed naar de vlagetjes met je sniper kun je het goed doen. De ster die er op staat is van Rockstar. <

Beetje vergezocht vind je niet? Als je een ster neerplakt op een bepaalde plek, zeg je

toch ook niet gelijk dat het de ster van Rockstart is?

De bestrating is verder opvalend door gebruik van verschillende stenen en de vorm. Het gaat in 3 lagen in de vorm van een vierkant. De eerste laag van 2 stenen breed, is donker geel van kleur. Daarna volgt de 2e laag, die 3 stenen breed is, en is gebroken wit als kleur. Daarna de laatste laag die weer 2 stenen breed en die is ook weer donker geel van kleur. Als laatste in het midden zie je een plakaat met een Rockstar logo.

Langs de haven kant zie je het erg veel.

Verder vond ik een standbeeld wat mogelijk een referentie is naar GTA III. Bij Castle gardens City. Heb je de havens waar je op kunt stappen volgens mij naar Hapiness Island. En vanuit hier kijk je ook uit naar het andere eiland (new Jersey. Hier staat een veroeste anker op een sokkel geplaatst. Deed me denken aan het schip wat je in GTA III laat zinken met 8ball.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Het rockstar logo EE komt in bijna elke GTA voor, dus verrassend is dit niet.

Maar wel goed gevonden!

in elke gta staat het R* logo dus egt gek is het niet

maar tog mooi gevonden

Precies dezelfde reactie?

Als je iets post post dan iets nuttigs.

Igi0n

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...