weeteenbeetje Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) ik zit vast bij 99,1% en ik probeer hoog te vliegen met dat vliegtuigje (ondersteboven) marr dat lukt niet tips??? (stomme vraag maar lijkt me leuk) Bewerkt: 18 november 2008 door weeteenbeetje Reageren
gta master 1 Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 ik zit vast bij 98,7% en ik probeer hoog te vliegen met dat vliegtuigje (ondersteboven) marr dat lukt niettips??? (stomme vraag maar lijkt me leuk) iets meer duidelijkheid graag? Reageren
Zaahed Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Je moet volgensmij eerst beetje hoog vliegen en dan snel naar beneden en dan overdekop misschien dat het dan werkt. Maarja het kan best moeilijk zijn om overdekop te vliegen. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Waar ben je het dan voor nodig? Reageren
Zaahed Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Waar ben je het dan voor nodig? Hij heeft het nergens voor nodig hij wil gewoon graag over de kop vliegen. Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2008 (bewerkt) ik verveel mij dus en als je ondersteboven kunt vliegen zou je oneindig hoog vliegen mijn probleem is dus als ik zo vlieg kom ik altijd weer terug recht EDIT: kan iemand mij ook helpen met in dat groot vliegtuig te geraken Bewerkt: 16 november 2008 door weeteenbeetje Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 (bewerkt) ik verveel mij dus en als je ondersteboven kunt vliegen zou je oneindig hoog vliegenmijn probleem is dus als ik zo vlieg kom ik altijd weer terug recht EDIT: kan iemand mij ook helpen met in dat groot vliegtuig te geraken Hier een filmpje met slechte kwalitiet, maar als je het zo doet lukt het^^ EDIT: Hier een filmpje voor de Jubojet: Als je op de vleugel staat moet je tegen het vleigtuig lopen en 3HOEKJE drukken (kan paar keer fout gaan) Nick Bewerkt: 16 november 2008 door nick_kerkwijk Reageren
Forumrunner Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 ik verveel mij dus en als je ondersteboven kunt vliegen zou je oneindig hoog vliegenmijn probleem is dus als ik zo vlieg kom ik altijd weer terug recht EDIT: kan iemand mij ook helpen met in dat groot vliegtuig te geraken Hier een filmpje met slechte kwalitiet, maar als je het zo doet lukt het^^ Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 ik verveel mij dus en als je ondersteboven kunt vliegen zou je oneindig hoog vliegenmijn probleem is dus als ik zo vlieg kom ik altijd weer terug recht EDIT: kan iemand mij ook helpen met in dat groot vliegtuig te geraken Hier een filmpje met slechte kwalitiet, maar als je het zo doet lukt het^^ hahaha beetje snel typen dan krijg je dat Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Ik ken nog wel een reden. Speel je VCS toevallig met een Turbo Controller? Zoja, zorg er dan voor dat de Turbo-knop niet aanstaat. Ik had dit probleem toen ik SA speelde. M'n Turbo Controller zorgde ervoor dat als ik op kruisje drukte, m'n Controller ** keer drukte. Snap je? De knop 'kruisje' werd niet blijvend ingedrukt. Ik had zelfs niet genoeg snelheid om op te stijgen. Succes. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 kan iemand mij vertellen of die truk met die jumbojet ook werkt op de psp? of echt alleen op de ps2? Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 kan iemand mij vertellen of die truk met die jumbojet ook werkt op de psp?of echt alleen op de ps2? het werk soieso op de psp en als het goed is ook op de ps2 hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.