Jump to content

meerdere radio zeners

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo, ik weet dat je een eigen radio zender hebt. maar is het mogelijk om de naam daarvan te veranderen?? en is het mogelijk meer radio zenders toe te voegen waar je je eigen muziek in zet? zodat je dus verschillende zenders hebt met hun eigen genre?

Geplaatst: (bewerkt)

Neej, je kunt helaas maar 1 radiozender en daar kan je de naam niet van veranderen het blijf ''user track player''

EDIT: Sorry het kan dus wel! :puh:

Bewerkt: door SubaruFreak
Geplaatst:

In GTA valt alles te veranderen :D Je hebt er enkel de juiste programma's voor nodig! Dat is in dit geval de GXT Editor!

Open na downloaden en installeren het bestandje American.gxt en daar staat alle text die in GTA:SA voorkomt in. Dan moet je iets anders in de plaats van je radiozender typen, even opslaan en that's it.

succes!

Geplaatst:

Volgens mij kunnen er meer toegevoegd worden, ik dacht met sacky's limit adjuster.

en zoals tjoef zegt: Echt alles is the veranderen, met een beetje moeite.

Als Limit Adjuster het niet kan zul je een request bij Alexander Blade kunnen doen of hij een plugin voor ASI loader kan maken die dat kan, hij heeft al zoveel geschreven dat limiten breekt dat hij dit vast ook wel kan.

Geplaatst:

bedankt voor jullie reactie`s. ik ben nog even bezig met GXT Editor, en dan even kijken hoe ik zenders toe kan voegen. maar wat is dan sacky's limit adjuster? hier heb ik namelijk nog nooit van gehoord(ik ben niet zo heel erg goed bekend in de gta wereld)

Geplaatst:
bedankt voor jullie reactie`s. ik ben nog even bezig met GXT Editor, en dan even kijken hoe ik zenders toe kan voegen. maar wat is dan sacky's limit adjuster? hier heb ik namelijk nog nooit van gehoord(ik ben niet zo heel erg goed bekend in de gta wereld)

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=295783

Sacky's Limit Adjuster.

dankjewel, maar ik snap niet helemaal hoe ik dit moet installeren :N

en ja, ik heb die tekst gelezen :Y

Geplaatst:

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=295783

Sacky's Limit Adjuster.

dankjewel, maar ik snap niet helemaal hoe ik dit moet installeren :N

en ja, ik heb die tekst gelezen :Y

Je download hem eerst hier: http://www.aschratt.com/fileview.php?file=1006

Dan, moet je alle bestanden in de rar uitpakken in je GTA:SA map. Dan, kan je een van die .ini bestandjes veranderen waar de limieten in staan. Trouwens, niet álles kan veranderd worden met de limit adjuster.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...