Jump to content

Firefox start 'leeg' op

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik steek sinds vandaag met een probleem waar ik nog geen antwoord op heb kunnen vinden, Firefox start op met een blanke pagina. Het enigste wat ik heb gedaan, is een kleine aanpassing (die door Firefox zelf wordt 'aangeboden'): Bij het opstarten de tabbladen weergeven van de vorige keer.

Na deze instellingen te hebben gemaakt, start Firefox blank op. Ik krijg gewoon de browser, onderin staat 'Klaar'. Het enige wat ik verder zie is een witte pagina waar niets op staat (zelfs geen error-melding), en in de URL-balk staat ook niets. Ik kan wel gewoon nieuwe tabbladen openen en naar andere websites surfen, het enige probleem ligt dus bij het opstarten. Ik heb ondertussen al even snel gezocht, maar ik kon geen onderwerp vinden wat ongeveer precies hetzelfde is als het mijne, en als er wel een onderwerp over was kon ik het antwoord er niet uithalen of was er gewoon niet.

Om nog even duidelijk te maken wat ik nou precies heb ingesteld heb ik even snel een screenshot gemaakt (zie bijlage). Mijn laatste extentie heb ik vandaag nog geïnstalleerd (en weer ge-herinstalleerd), en toen werkte alles nog prima. Het probleem lijkt echt bij die instelling te liggen.

Hopelijk weet iemand er een oplossing op..

Donwell

post-43352-1226773381.png

NB: De URL die erin staat is gewoon de 'standaard'-pagina dacht ik, die komt er in ieder geval automatisch te staan als ik de balk leegmaak

Geplaatst:

Ik denk, dat óf de tabbladen niet of niet juist worden opgeslagen bij het afsluiten van FF, of dat ze niet goed worden geladen bij het opstarten. Misschien wordt FF niet juist afgesloten.

Geplaatst:

Als ik bij mij op "Standaard herstellen" druk, blijft deze optie staan. Misschien kan je dat eens proberen, misschien onthoudt hij het dan wel.

Geplaatst: (bewerkt)

[...] Verwijderd

EDIT

Zojuist het probleem gevonden, ik heb alle instellingen nog eens bekeken onder Extra » Opties. Ik had daar ingesteld dat de gegevens moeten worden opgeruimd als ik FF afsluit, waaronder dus de browse-geschiedenis. Als ik FF dus afsluit wordt alles gewist, en kan dus niet meer worden herkend als ik FF weer opstart. Alles doet het nu in ieder geval, toch bedankt. :)

Bewerkt: door Donwell

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...