the_dan Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 ik met messie en sneider goeie trap komt overal langs en lang haar:) en jullie als i te groot is of te lang rezise hem of doe er iets leuks mee:P Reageren
AXIO Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Ik word niet met een topsporter vergeleken maar kan mezelf wel met iemand vergelijken: Willen van Hanegem spijbelen om niet de coach uit te hangen ik doe dat met andere dingen Reageren
Kloep Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Ik heb nu niet bepaald het lichaam van een atleet Dus ik word niet vergeleken met een topsporter Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Vroeger werd ik wel is Michael Schumacher genoemd... Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Van Persie, Wegens Mijn Kapsel: http://static.bbv-net.de/layout/showbilder...-van-Persie.jpg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.