yvea0 Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Hallo mensen! ik heb sinds kort een iPod Touch aangeschaft, maar het probleem is, het draadloze internet van de buren is te zwak dus ik moet me eigen router hebben, hebben de buren ook geen last meer van mij. maar, de vraag is; welke zal ik nemen? Ik zoek gewoon goed bereik en snelheid. over de prijs doe ik niet moeilijk;) iemand tips? bij voorbaat dank! Reageren
IV trailer Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Mijn stiefvader heeft btw een nieuwe router gekocht maar krijgt deze niet in werking via wpa2 met zijn ipodtouch. Wel lukt het bij wep. Reageren
Master Glenn Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 ik zou een belkin router kopen! Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Een AirPort Extreme. Het bereik is gewoon geweldig. Als je alleen draadloos nodig hebt, kan je ook de goedkopere AirPort Express pakken. Bij beide kan je ook een externe harde schijf of printer aansluiten, en met de Express kan je ook een speaker setje aansluiten op de router en dan via AirTunes muziek afspelen door het huis Een afrader is de Belkin N1. Deze heeft zeer slecht bereik en is niet stabiel (802.11n viel altijd weg, en 802.11g viel al weg als ik een paar meter van die router vandaan was (zonder muren en obstakels). Reageren
.Senne Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Philips? Heb niet echt problemen met m'n router, al is ie wel iets minder qua bereik als ik boven ben. Maar ik heb er eentje met twee antennes (dus minder bereik), en er zijn er ook met 3 antennes. Ik heb btw ook een ipod touch, en met de router die ik nu heb gaat het goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.