paul007 Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) Hey iedereen! Ik kan de laatste tijd geen oefeningen meer doen in de gym. Hij zegt dan zoiets van dat ik genoeg getraint heb die dag. Maar ik heb die dag helemaal niet getraind :S Ik heb al op GTAWiki gekeken en zag de bug verschijnen. Maar is deze bug voor altijd? Want na een aantal keren laden kan ik nog steeds geen oefeningen doen. Alvast Bedankt! paul007 Bewerkt: 15 november 2008 door paul007 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) Dit is een welgekend probleem. Klik >hier< om oplossingen te vinden. Succes. @ hieronder: Ik heb de verkeerde link gegeven. Ik bedoelde deze oplossingen. Een hele boterham. Maar ik denk wel dat je met dat ene topic je probleem kunt oplossen. Bewerkt: 15 november 2008 door MegaPilot Reageren
paul007 Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Dit is een welgekend probleem. Klik >hier< om oplossingen te vinden.Succes. Bedankt! Stom van me dat ik dit topic heb gemist Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Als je het spel op de PC speelt kan je >>hier<< je savegame 'repareren'. Deze link staat trouwens ook op wiki, waar je al gekeken had. Reageren
paul007 Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Als je het spel op de PC speelt kan je >>hier<< je savegame 'repareren'. Deze link staat trouwens ook op wiki, waar je al gekeken had. Wat handig! Gelukkig is het alweer over. Ik ging gewoon weer laden en opeens deed die het weer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.