paul007 Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) Hey iedereen! Ik krijg misschien binnenkort een PS3 + GTA IV van Sint en ik vroeg me dus af.. Er is toch zo'n Glitch met zo'n schommel dat je heel ver weg schiet met een voertuig enzo? Is het schadelijk voor je PS3 om dit te doen? Dit wil ik namelijk weten omdat dit waarschijnlijk het eerste ding is wat ik zou ga doen! paul007 Bewerkt: 15 november 2008 door paul007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 Nee, het is absoluut niet schadelijk voor je PS3 om die glitch te proberen. Het is een klein foutje in het spel, niet in je PS3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 15 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 Nee, het is absoluut niet schadelijk voor je PS3 om die glitch te proberen. Het is een klein foutje in het spel, niet in je PS3. Ok bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sytzedewitte Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 . hoe kom je erbij?? schadelijk...XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 . hoe kom je erbij?? schadelijk...XDJe weet maar nooit door die glitch liep me ps3 wel vast, moest weer opnieuw opstarte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 . hoe kom je erbij?? schadelijk...XDJe weet maar nooit door die glitch liep me ps3 wel vast, moest weer opnieuw opstarte Komt misschien doordat de PS3 niet zo snel kan berekenen waar de auto heen moet vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2008 als daarvan je ps3 kapot zou gaan, was mijn ps3 allang harstikke dood geweest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2008 Op de 360 heb ik nergens last van, behalve als ik net wegvlieg dan heb ik een beetje lag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.