Jump to content

gammie's galerie

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Een stel verzamelde sigs die ik nog op me computer kon vinden:

(in sommige staat Global dat is mijn oude naam)

Gorillaz

siggorillazv2jpgio4.jpg

Jay-Z

sigjayz4dj3.png

Ronaldo

sigronaldvoetbalv3td4.png

Music

sigmusicv12zi7.jpg

Assassin's Creed

smudgesginaturev2qv4.png

Sig gammie

siggammiery2.png

Ninja

signinjavl7.png

Sig gammie

signaturemuse1zv7.png

Sig gammie

signaturecartoon1ly1.png

Bewerkt: door gammie_
Geplaatst:

Goed hoor ;)

Ik heb er weinig op aan te merken.

Behalve op die van C Ronaldo, probeer je test wat dichter bij elkaar te doen...

een 8.5 / 10

• 2 weken later...
Geplaatst:

Beiden goed gelukt, versie 2 is iets beter in mijn ogen. Ik vind de tekst in V1 niet echt goed, het vloekt met de lijnen er onder. In V2 past het beter. Bovendien is er in V1 te weinig kleurverschil, overkill aan oranje kleuren. Bij V2 is dat minder, jammer dat er in de render ook niet zo veel kleur meer zit, nu springt die er niet uit.

Bij beiden signatures is de achtergrond erg goed, en de lijnen op de voorgrond onder geven ook een mooi effect, vooral in V2 ziet dat er mooi uit.

Mijn complimenten. :)

Geplaatst:
Beiden goed gelukt, versie 2 is iets beter in mijn ogen. Ik vind de tekst in V1 niet echt goed, het vloekt met de lijnen er onder. In V2 past het beter. Bovendien is er in V1 te weinig kleurverschil, overkill aan oranje kleuren. Bij V2 is dat minder, jammer dat er in de render ook niet zo veel kleur meer zit, nu springt die er niet uit.

Bij beiden signatures is de achtergrond erg goed, en de lijnen op de voorgrond onder geven ook een mooi effect, vooral in V2 ziet dat er mooi uit.

Mijn complimenten. :)

Bedankt voor je rate :)

Geplaatst:

Ik heb weer een nieuwe signature, na aanleiding van een battle, heb ik er 1 met een andere render gemaakt:

signaturecartoon1ly1.png

Tips & rate's ?

Geplaatst:

Je hebt ervaring en je kan veel meer zie ik wel. Ik moet zelfs nog leren met brushes werken. Dikke 9/10 want als je even ergens de tijd voor gaat nemen gaat het wel lukken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...