gammie_ Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 (bewerkt) Een stel verzamelde sigs die ik nog op me computer kon vinden: (in sommige staat Global dat is mijn oude naam) Gorillaz Jay-Z Ronaldo Music Assassin's Creed Sig gammie Ninja Sig gammie Sig gammie Bewerkt: 29 november 2008 door gammie_ Reageren
GTA Haas Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Super mooi! Bij elkaar zal ik je een 9.3/10 geven! Reageren
gammie_ Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Super mooi! Bij elkaar zal ik je een 9.3/10 geven! Bedankt Nog meer? Reageren
jovinky Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Goed hoor Ik heb er weinig op aan te merken. Behalve op die van C Ronaldo, probeer je test wat dichter bij elkaar te doen... een 8.5 / 10 Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) New sign V1: V2: Graag rate's en tips Bewerkt: 25 november 2008 door gammie_ Reageren
TomHagen Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Beiden goed gelukt, versie 2 is iets beter in mijn ogen. Ik vind de tekst in V1 niet echt goed, het vloekt met de lijnen er onder. In V2 past het beter. Bovendien is er in V1 te weinig kleurverschil, overkill aan oranje kleuren. Bij V2 is dat minder, jammer dat er in de render ook niet zo veel kleur meer zit, nu springt die er niet uit. Bij beiden signatures is de achtergrond erg goed, en de lijnen op de voorgrond onder geven ook een mooi effect, vooral in V2 ziet dat er mooi uit. Mijn complimenten. Reageren
gammie_ Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Beiden goed gelukt, versie 2 is iets beter in mijn ogen. Ik vind de tekst in V1 niet echt goed, het vloekt met de lijnen er onder. In V2 past het beter. Bovendien is er in V1 te weinig kleurverschil, overkill aan oranje kleuren. Bij V2 is dat minder, jammer dat er in de render ook niet zo veel kleur meer zit, nu springt die er niet uit.Bij beiden signatures is de achtergrond erg goed, en de lijnen op de voorgrond onder geven ook een mooi effect, vooral in V2 ziet dat er mooi uit. Mijn complimenten. Bedankt voor je rate Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Ik heb weer een nieuwe signature, na aanleiding van een battle, heb ik er 1 met een andere render gemaakt: Tips & rate's ? Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Je hebt ervaring en je kan veel meer zie ik wel. Ik moet zelfs nog leren met brushes werken. Dikke 9/10 want als je even ergens de tijd voor gaat nemen gaat het wel lukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.