Vercetti24 Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Ik wil graag de cop outfit, maar iedereen die ik ken en heeft SR2 heeft een omgebouwde 360 en om de cop outfit te krijgen moet je met iemand co-op spelen. Wie wil met mij co-op (het duurt niet lang)? Alvast bedankt Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 dus ik maar hier hierop uit dat gij een xboxje heb of heb je een ps3 Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 dus ik maar hier hierop uit dat gij een xboxje heb of heb je een ps3 In zijn signature staat een Xbox360 gamercard, dus je kan er vanuit gaan dat hij een 360 heeft. Overigens kan je met een omgebouwde Xbox360 prima op het internet, je vrienden hebben gewoon geen zin op live te betalen (en terecht) . Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2008 dus ik maar hier hierop uit dat gij een xboxje heb of heb je een ps3 In zijn signature staat een Xbox360 gamercard, dus je kan er vanuit gaan dat hij een 360 heeft. Overigens kan je met een omgebouwde Xbox360 prima op het internet, je vrienden hebben gewoon geen zin op live te betalen (en terecht) . Ze zijn geband door Microsoft en kunnen geen multiplayer spelen (ik weet niet zeker of ze volledig geband zijn of ze nog op marketplace kunnen) Maar even weer ontopic is er iemand die met me co-op wil doen? Reageren
frankyyguy Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 dus ik maar hier hierop uit dat gij een xboxje heb of heb je een ps3 In zijn signature staat een Xbox360 gamercard, dus je kan er vanuit gaan dat hij een 360 heeft. Overigens kan je met een omgebouwde Xbox360 prima op het internet, je vrienden hebben gewoon geen zin op live te betalen (en terecht) . Ze zijn geband door Microsoft en kunnen geen multiplayer spelen (ik weet niet zeker of ze volledig geband zijn of ze nog op marketplace kunnen) Maar even weer ontopic is er iemand die met me co-op wil doen? gebanned.. wow zonde voor je geld...! Meteen nieuwe xbox kopen Nah, Ik heb een ps3, dus sorry. Je hebt toch wel een hop in hop hout Co-op? Dan beland je "Automatisch" in iemand zijn spel en kan je co-op doen met onbekenden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.