Jump to content

Saints Row 2 Cop outfit

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil graag de cop outfit, maar iedereen die ik ken en heeft SR2 heeft een omgebouwde 360 en om de cop outfit te krijgen moet je met iemand co-op spelen. Wie wil met mij co-op (het duurt niet lang)? Alvast bedankt _O_:cya:

Geplaatst:
dus ik maar hier hierop uit dat gij een xboxje heb of heb je een ps3

In zijn signature staat een Xbox360 gamercard, dus je kan er vanuit gaan dat hij een 360 heeft. Overigens kan je met een omgebouwde Xbox360 prima op het internet, je vrienden hebben gewoon geen zin op live te betalen (en terecht) ^_^.

Geplaatst:

In zijn signature staat een Xbox360 gamercard, dus je kan er vanuit gaan dat hij een 360 heeft. Overigens kan je met een omgebouwde Xbox360 prima op het internet, je vrienden hebben gewoon geen zin op live te betalen (en terecht) ^_^.

Ze zijn geband door Microsoft en kunnen geen multiplayer spelen (ik weet niet zeker of ze volledig geband zijn of ze nog op marketplace kunnen) Maar even weer ontopic is er iemand die met me co-op wil doen? _O__O__O_

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ze zijn geband door Microsoft en kunnen geen multiplayer spelen (ik weet niet zeker of ze volledig geband zijn of ze nog op marketplace kunnen) Maar even weer ontopic is er iemand die met me co-op wil doen? _O__O__O_

gebanned.. wow zonde voor je geld...! Meteen nieuwe xbox kopen :puh:

Nah,

Ik heb een ps3, dus sorry. Je hebt toch wel een hop in hop hout Co-op? Dan beland je "Automatisch" in iemand zijn spel en kan je co-op doen met onbekenden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...