Jump to content

[GFX] Graphics Signature Contest 2008

.Levi.

Recommended Posts

• 2 weken later...

Nog steeds 500*150. Dit is een normale signature size en iedereen zou daar in principe mee uit de voeten kunnen. Nu weet ik dat jij gewend bent met grote maten aan de slag te gaan, maar van een contest kun je niet verwachten dat wij aan jouw eisen gaan voldoen of rekening houden met leden die graag in grote maten werken.

Laat zien wat je waard bent in Ronde 2 en misschien dat leden wel waardering voor je krijgen als ze als nog prachtige creaties op kleiner gebied van je te zien krijgen.

Delen op andere websites

Pff, ik blijf bij mijn standpunt dat dat te klein is maar kom. Me dunkt dat vorige jaren het wel 500 x 200 mocht zijn vanaf de 2de ronde.

Nou heb ik nog altijd een sig die ik niet kan inzenden die ik hiervoor heb gemaakt. :7

Delen op andere websites

Pff, ik blijf bij mijn standpunt dat dat te klein is maar kom. Me dunkt dat vorige jaren het wel 500 x 200 mocht zijn vanaf de 2de ronde.

Nou heb ik nog altijd een sig die ik niet kan inzenden die ik hiervoor heb gemaakt. :7

Het is te klein als je groot gewend bent. Vorig jaar was er voor in de 2e ronde besloten de signature size te vergroten maar dit jaar geldt dat niet meer en zijn er thema's voor in de plaats gekomen. Het zegt niet dat de regels hetzelfde blijven dat heeft ook nergens gestaan, wij bedenken ieder keer wat anders en als dat voor sommige leden lastig is.. Welkom in ronde 2.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...