Jump to content

san andreas start niet meer op

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb san andreas geinstaleerd en ik klik op het icoontje en hij start niet op, ik krijg te zien die cd rom dat hij aan het laden is, maar verder gebeurter niets, heb van vandaag nog maar mijn pc terug ik heb een nieuwe videokaart gestoken, een ati radeon hd 4850 dus aan dat kan het niet gelegen zijn

Geplaatst:

Heb je Windows Vista? Als dat zo is, moet je de compabiliteit veranderen in Windows XP of Windows 2000, dat weet ik niet helemaal zeker. Het is een beetje maffe oplossing, maar voor mij hielp het. Wat ook kan helpen, is dat je het programma uitvoert als Administrator.

Geplaatst:
Heb je Windows Vista? Als dat zo is, moet je de compabiliteit veranderen in Windows XP of Windows 2000, dat weet ik niet helemaal zeker. Het is een beetje maffe oplossing, maar voor mij hielp het. Wat ook kan helpen, is dat je het programma uitvoert als Administrator.
heb het al uitgevoerd als administrator en ik ben niet van plan om mijn vista deraf te gooien :)
Geplaatst:
heb het al uitgevoerd als administrator en ik ben niet van plan om mijn vista deraf te gooien :)
Wel beter lezen hoor! Het veranderen van de compatibiliteit is niet hetzelfde als "vista deraf te gooien". ... Maar aangezien je een nieuwe kaart hebt toegevoegd raad ik je aan om eerst te kijken of je stuurprogramma daarvan up-to-date is, en anders dus even updaten. Succes ^_^
Geplaatst:
Wel beter lezen hoor! Het veranderen van de compatibiliteit is niet hetzelfde als "vista deraf te gooien". ... Maar aangezien je een nieuwe kaart hebt toegevoegd raad ik je aan om eerst te kijken of je stuurprogramma daarvan up-to-date is, en anders dus even updaten. Succes ^_^

thx het is gelukt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...