GTAgangsta Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Beste forumleden, Ik ben sinds kort op zoek naar een programma dat kan zien of mijn hardware up to date is, en naar de driver ervan een directe link geeft. Ik heb alleen nog maar programma's gezien waarvoor je moet betalen. Weet iemand hier misschien een goed proggie voor? Greetzzz GTAgangsta (ff voor de admins: ik wist niet zeker of dit nou bij het hardware of software forum moest, dus als het verkeerd staat, verplaats het maar gewoon) Reageren
Tjerk Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Bedoel je een Driver updater? In dat geval is Radarsync wel een goede. Gewoon op de 'Start Download knop' Drukken. Let er wel op dat je in het 3e scherm van de instalatie alle vinkjes uitzet, anders krijg je een hoop junk op je pc. Als je iets niet snapt, vraag het gerust Reageren
gta master 1 Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Bedankt, ik heb het progamaatje ook gedownload en ik kon mn video kaart updaten TY Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Zelf gebruik ik DriverMax, waarmee je goed kan zien welke versie je al hebt en wat de nieuwste is. Je moet je wel registreren, dat is een nadeel, maar verder vind ik het goed werken. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Bij DriverMax krijg ik updates van 2001 :S (?) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.