Jump to content

The trophy/achievement Neither Bird nor Plane

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Bijna iedereen die Midnight Club Los Angeles heeft moeite om deze trophy/achievement te halen.

Maar ik weet hoe je deze moet halen.

Je pakt een auto/motor met een snelle acceleratie en die minstens op max. speed 200MPH kan.

Ik heb het gedaan met de Kawasaki Ninja ZX-14, 2007.

LOCATIE VAN DE STUNT: De stunt ligt op de treinrails in het oosten van het spel. Ongeveer midden-einde van de treinrails.

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Tip: 2x boost is handig. 1ste keer voor de stunt en de 2de keer in de lucht.

Laat maar een berichtje achter als het gelukt is

EDIT: Als je een auto hebt die makkelijk 200 MPH kan, dan kan je haast elke stunt nemen die best hoog is

Bewerkt: door DaRick1993
  • 1 maand later...
Geplaatst:

In het oosten van het land tussen 2 flatgebouwen kun je ook gaan, ik heb daar maar net 1010,6 ft weten te halen met de Ducati 999R. Het is handig als je hier al 3 keer boost hebt, 2 keer op de grond en 1 in de lucht.

Ik zal anders nog ff moeten doorspelen tot ik de Kawasaki Ninja ZX-14 kan kopen :puh:

Geplaatst:
In het oosten van het land tussen 2 flatgebouwen kun je ook gaan, ik heb daar maar net 1010,6 ft weten te halen met de Ducati 999R. Het is handig als je hier al 3 keer boost hebt, 2 keer op de grond en 1 in de lucht.

Ik zal anders nog ff moeten doorspelen tot ik de Kawasaki Ninja ZX-14 kan kopen :puh:

Met een lancer lukt het ook wel, maar ik denk dat je die Kawasaki eerder heb dan een Lancer met Performance Kit 2. ;)

Geplaatst:

Mij is het nu gelukt met Ducati 999R! Alleen maar met 2 x boost gedaan, 1130.6ft geloof ik :D

Ik heb 1 boost voor onderweg gedaan, en een tijdens de schans maar wel een beetje laat zodat je tijdens de sprong ook een beetje boost hebt van die schans.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...