Jump to content

Vreemd bestand

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vond zojuist opeens het volgende bestand in de directory

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\data

Het bestand heet TMPI8755.

En het is 1,12 GB groot!

Ik merkte het op toen ik een backup van mijn data en models naar mijn USB stick ging maken.

Normaal was de grootte van de 2 mappen 1,42 GB, nu was het 2,56 GB groot!

Weet iemand waar dit vandaan komt?

Geplaatst:
Weet iemand waar dit vandaan komt?

die map heb ik niet eens???

die map ontbreekt bij mij ook, dis is dus wel vreemd

hoelang is het al dat dit bestand erbij staat, misschien kan je dit zien bij 'laatst gewijzigd'

Geplaatst:

Wanneer je grote bestanden gaat kopieren en verplaatsen naar een USB Stick, maakt Windows vaak een tijdelijk bufferbestand met een .tmp extensie. Je ziet het ook vaak bij het gebruiken van Microsoft Word dat er tijdelijke bestanden worden aangemaakt om het een en ander te versnellen. Wanneer je klaar bent met het kopieren echter, zou het bestand zichzelf weer moeten verwijderen, als het goed is. Als dit niet gebeurd is, kun je het bestand zonder problemen verwijderen om de schijfruimte weer vrij te maken. (Vaak zijn de tijdelijke bestanden trouwens verborgen, dus misschien is dat de reden dat anderen dit soort dingen nooit zien. Verborgen bestanden en mappen worden met de standaard instellingen niet weergegeven.)

Geplaatst:
Wanneer je grote bestanden gaat kopieren en verplaatsen naar een USB Stick, maakt Windows vaak een tijdelijk bufferbestand met een .tmp extensie. Je ziet het ook vaak bij het gebruiken van Microsoft Word dat er tijdelijke bestanden worden aangemaakt om het een en ander te versnellen. Wanneer je klaar bent met het kopieren echter, zou het bestand zichzelf weer moeten verwijderen, als het goed is. Als dit niet gebeurd is, kun je het bestand zonder problemen verwijderen om de schijfruimte weer vrij te maken. (Vaak zijn de tijdelijke bestanden trouwens verborgen, dus misschien is dat de reden dat anderen dit soort dingen nooit zien. Verborgen bestanden en mappen worden met de standaard instellingen niet weergegeven.)

Ok, ik denk dat dit inderdaad het geval was. Ik heb het in ieder geval weer verwijderd en geen problemen gehad.

Bedankt dus! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...