jovinky Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Ik heb net de missie A Home in the Hills gedaan en direct gesaved. Maar als ik GTA weer opstart en spel een minuut of 3 tot 5 loopt hij vast. Ik wol toen ik hem savede gewoon veder met een andere missie en ging op weg. Maar GTA blijft dan telkens op het zelfde punt haken, ik heb ook geprobeerd om ff gewoon te vrijspelen en niet in de beurt te komen van dat plekje waar hij vast loopt. Maar dat heeft ook geen zin, als ik 3 tot 5 speel loopt hij vast. Heeft iemand idee hoe dit kan ??? Mvg Jovinky Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Heb je toevallig dingen aan je spel gewijzigd (modificaties/mods dus) of per ongeluk een bestand veranderd in de SA-map? Of heb je in ieder geval dingen tussen de tijd dat je het spel opsloeg en het laden van dat opgeslagen spel gedaan? Reageren
jovinky Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Ik had een mod toegevoegd, precies gedaan zoals de handleiding zei, maar dat was het vast Ik GTA er op nieuw geinstaleerd, en probeer niet meer zo veel te cheaten. Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 (bewerkt) Verkeerde versie denk ik, even dit downloaden en uitpakken met WinRAR: klik. Kan je naar hartelust modificaties installeren (wat was het voor modificatie trouwens??) én de missie spelen @ Koe: Misschien...misschien...misschien heeft hij V1 files gedownload? :$ Bewerkt: 18 november 2008 door VWO-er Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Verkeerde versie denk ik, even dit downloaden en uitpakken met WinRAR: klik. Kan je naar hartelust modificaties installeren (wat was het voor modificatie trouwens??) én de missie spelen Zoals je >hier< kan zien heeft jovinky al versie 1 en is het niet nodig om z'n spel moddable te maken aangezien hij in principe al mods zou kunnen toevoegen. De vraag is alleen of dat op een correcte manier wordt gedaan.@ jovinky: Informeer even in de Modding fora of je die mod wel op een correcte wijze hebt toegepast in je spel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.