Jump to content

[WIP] Schnizzler 2000 [SA]

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Pics:

schnizzler20001jw7.jpg

schnizzler20002ut7.jpg

schnizzler20003ls8.jpg

Voor de gein wat renders in 3ds gemaakt met de standaard settings:

schnizzler20005kh5.jpg

schnizzler20004gv3.jpg

schnizzler20006an1.jpg

Ga 'm zodirect ingame zetten, met andere geluiden en betere prestaties :sigaar; ! Model gemaakt in Sketchup en textures van cgtextures.com. In totaal iets meer dan 7k poly's.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Ziet er leuk uit Puma :) Maar, op Pic 1 & Pic 3 zie ik dat dat chroom een beetje lelijk gemapt is, kan dat nog over ^_^ ? Ik gok op een Uzi trouwens :schater:

Geplaatst:

Ik mis alleen de trigger. :erm:

Voor die gene die niet weet wat een trigger is, dit is een trigger:

cz75_trigger.jpg

Niet onbelangerijk bij een vuurwapen.

Geplaatst:

Voor die gene die niet weet wat een trigger is, dit is een trigger:

cz75_trigger.jpg

Niet onbelangerijk bij een vuurwapen.

Ik denk dat de meeste wel weten wat de trigger is, alleen als je het in het Nederlands zou zeggen zou het al logischer geweest zijn :schater:

Geplaatst:

Je bestuurt het wapen met je hersenen, als je denkt dat'ie moet vuren vuurt'ie ook ;) . Verder was mijn eerste gedacht ook een boormachine toen ik klaar was met het model..

Geplaatst:

Het ziet er wel gaaf uit! Komen er weer van die laserstralen uit als bij de vorige pewner?

Maar je zegt in je hoofdpost: Ik zet hem zodirect ingame. Maar ik merk dat nog niet helemaal, en onder zodirect verwacht ik dezelfde dag nog...

Geplaatst:

Je bestuurt het wapen met je hersenen, als je denkt dat'ie moet vuren vuurt'ie ook ;) . Verder was mijn eerste gedacht ook een boormachine toen ik klaar was met het model..

Haha, dan mag je wel opassen als je in een slechte bui bent Puma. Kan je beter zeggen, "Hij vuurt als jij wil dat ie vuurt + code 187228" :7 Verder wel grappig, alleen pocketdrilboor is toch ook leuk :schater:

Geplaatst:
Maar je zegt in je hoofdpost: Ik zet hem zodirect ingame. Maar ik merk dat nog niet helemaal, en onder zodirect verwacht ik dezelfde dag nog...

Hij staat allang ingame (gisteren al), ik heb er alleen geen pics van gepost omdat 't niet zoveel speciaals is. Ik zal 'm vandaag of morgen afronden en 'm releasen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...