Jump to content

Gta san andreas, vice city en 3 voor de xbox,waar te halen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Goedemiddag, ik heb laatst een xbox 360 gekocht,hij bevalt me uitstekend, alleen nu wil ik gta san andreas, vice city, en 3 op me xbox 360 spelen, op internet zie ik dat ze niet meer in voorraad zijn, mischien heeft iemand enig idee waar ik deze xbox games kan halen?

Met vriendelijke groet, basb

Geplaatst:

Volgens mij kan je alleen met xbox live punten GTA San Andreas kopen. Volgens mij kunnen Vice City en 3 niet op je xbox 360. ^_^

Geplaatst:

Gta: 3 en Gta: Vice City zijn wel voor de Xbox verschenen. Maar deze games zijn zéér moeilijk te vinden. Probeer ze anders te bestellen bij een gamewinkel. Ik geef je wel geen zekerheid. Als je ze niet kunt bestellen in een winkel dan raad ik je verschillende verkoopsites aan. Ik mag ze niet zeggen aangezien dat reclame is, maar ik denk wel dat je een paar verkoopsites weet. :)

Succes. ^_^

Geplaatst:

Zoek eens rond op websites met tweedehands spullen zoals marktplaats of ebay. Misschien is een complete 'Trilogy' wel een optie voor jou. [meer informatie] Of anders de 'Double Pack': [meer informatie]. Overigens is niet met 100% zekerheid te zeggen dat spellen voor de Xbox het ook automatisch zullen doen op een Xbox 360. Succes. ^_^

Geplaatst:
Zoek eens rond op websites met tweedehands spullen zoals marktplaats of ebay. Misschien is een complete 'Trilogy' wel een optie voor jou. [meer informatie] Of anders de 'Double Pack': [meer informatie]. Overigens is niet met 100% zekerheid te zeggen dat spellen voor de Xbox het ook automatisch zullen doen op een Xbox 360. Succes. ^_^

In het geval van GTA-games zullen ze zeer waarschijnlijk wel werken, maar deze games zijn inderdaad erg zeldzaam, net zoals alle originele Xbox-games -- wat wel jammer is, ik wou zo graag mijn GTA-collectie op de Xbox voltooien door ook nog III en VC er bij te kopen, III heb ik gevonden, VC niet :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...