Sonny-The-Pilot Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Hier is mij o-zo-geweldige concept car: En hier mij Sinterklaas sig: Reageren
TomHagen Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Fraai gedaan. De concept Ferrari mag wat mij betreft meteen naar de fabriek. Wat een schoonheid! Alleen de antenne is wat ouderwets, die zie je tegenwoordig niet meer. Lettertype past er ook bij. Zeer origineel om de ramen geen randen te geven, maar ze gewoon te laten doorlopen! Over je Sinterklaas sig, het plaatje van de Sint gaat een beetje over de tekst heen, dit staat wat slordig. Het plaatje is wel goed ingeblend, maar een beetje pixelig. De tekst is wat groot, die kan je wat kleiner maken, en er een leuker lettertype bij zoeken misschien? Ga zo door! Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2008 (bewerkt) Fraai gedaan. De concept Ferrari mag wat mij betreft meteen naar de fabriek. Wat een schoonheid! Alleen de antenne is wat ouderwets, die zie je tegenwoordig niet meer. Lettertype past er ook bij. Zeer origineel om de ramen geen randen te geven, maar ze gewoon te laten doorlopen!Over je Sinterklaas sig, het plaatje van de Sint gaat een beetje over de tekst heen, dit staat wat slordig. Het plaatje is wel goed ingeblend, maar een beetje pixelig. De tekst is wat groot, die kan je wat kleiner maken, en er een leuker lettertype bij zoeken misschien? Ga zo door! Ik ga even wat proberen met je tips, ik post het wanneer het kan! Bedankt voor de complimenten trouwens Dit beter? Bewerkt: 16 november 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
Kloep Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Probeer meer effecten toe te voegen aan je BG, die is nu erg saai. De tekst is al wel wat beter. Ook raad ik je aan om de sint uit te knippen en vervolgens in te blenden. Succes ermee Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2008 (bewerkt) Probeer meer effecten toe te voegen aan je BG, die is nu erg saai. De tekst is al wel wat beter. Ook raad ik je aan om de sint uit te knippen en vervolgens in te blenden. Succes ermee Ik heb Paint.. Maar ik zal wel wat proberen... Bedankt voor de tip EDIT Hier is de uitgeknipte versie: Ik vind hem zelf wel goed gelukt EDIT Hij was te hoog, hier de betere: Bewerkt: 16 november 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
gta-pilot Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Ziet er niet uit! Leer eerst is wat en doe het met PhotoShop. En denk nou niet dat je leuk bent want dat ben je totaal niet. Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Ziet er niet uit! Leer eerst is wat en doe het met PhotoShop. En denk nou niet dat je leuk bent want dat ben je totaal niet. Het is Paint. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Ziet er niet uit! Leer eerst is wat en doe het met PhotoShop. En denk nou niet dat je leuk bent want dat ben je totaal niet. Probeer jij maar is iets met Paint te maken wat op Photoshop lijkt. Bedank voor de reactie. Reageren
jovinky Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Ziet er niet uit! Leer eerst is wat en doe het met PhotoShop. En denk nou niet dat je leuk bent want dat ben je totaal niet. Daar sluit ik me bij aan... Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Hier een wallpaper versie van Sinterklaas: >>> Door -Matthijs-: Wallpaper verwijderd wegens schenden van de gedragsregels.<<< Ja, je mag hem gebruiken! Voordat er weer mensen komen met photoshop: dit is Paint! Reageren
kees1991 Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 ookal is het een Paint creatie het is echt slecht je kan met paint nog best wel leuke dingen tekenen maar dit is gewoon troep. en je wallpaper mag hier volgens mij niet gepost worden omdat er in gevloekt word. als dit wel mag vind ik het gewoon dom. als het nu slecht getekend was met humor er in dan is het leuk maar het is slecht getekend en geen humor. vriendelijke groeten Martijn Reageren
DJRobin Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 (bewerkt) Prachtige creatie ! Ik gebruik het meteen die wallpaper! Bewerkt: 17 november 2008 door DJRobin Reageren
ArticLight Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Zeker wel hippe shit. Jeweetoch! Alleen vind ik echt dat font anders moet... Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Het is zo'n onzin om erbij te zeggen ''dit is met paint!!''. Er zijn gratis programma's te vinden beter dan paint, dus om met paint aan de slag te gaan is gewoon kansloos want je weet dat het er poep uit komt te zien, dus moet je ook accepteren dat je negatieve reacties krijgt. Reageren
Hackman Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Het is zo'n onzin om erbij te zeggen ''dit is met paint!!''. Er zijn gratis programma's te vinden beter dan paint, dus om met paint aan de slag te gaan is gewoon kansloos want je weet dat het er poep uit komt te zien, dus moet je ook accepteren dat je negatieve reacties krijgt. Dat is dan zeker jou'n mening want ik vind wel degelijk dat 1973 mooie dingen met Paint kan maken, en om even in jou'n taal te blijven, hij kan poep in goud veranderen als het om Paint gaat. En daar komt ook nog even bij dat Sonny-the-Pilot zich niet eens heeft ingezet als ik kijk wat hij er uit heeft laten rollen (inderdaad poep), met een goede inzet kun je namelijk al veel beter dan dat.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.