Jump to content

Ferrari Astan Concept Car + Sinterklaas sig

Recommended Posts

Geplaatst:
Het is zo'n onzin om erbij te zeggen ''dit is met paint!!''. Er zijn gratis programma's te vinden beter dan paint, dus om met paint aan de slag te gaan is gewoon kansloos want je weet dat het er poep uit komt te zien, dus moet je ook accepteren dat je negatieve reacties krijgt.

Dat is dan zeker jou'n mening want ik vind wel degelijk dat 1973 mooie dingen met Paint kan maken, en om even in jou'n taal te blijven, hij kan poep in goud veranderen als het om Paint gaat. ;) En daar komt ook nog even bij dat Sonny-the-Pilot zich niet eens heeft ingezet als ik kijk wat hij er uit heeft laten rollen (inderdaad poep), met een goede inzet kun je namelijk al veel beter dan dat..

Wie kan poep in goud veranderen :? ?

Maar wat is er mis met dit karretje, hij is niet gedetaileerd maar het ziet er leuk uit (Niet negatief bedoelt) het ziet er meer uit als een *Ik verveel me* werkje, ik geef Sonny een 7/10.

Geplaatst: (bewerkt)
Het is zo'n onzin om erbij te zeggen ''dit is met paint!!''. Er zijn gratis programma's te vinden beter dan paint, dus om met paint aan de slag te gaan is gewoon kansloos want je weet dat het er poep uit komt te zien, dus moet je ook accepteren dat je negatieve reacties krijgt.

Dat is dan zeker jou'n mening want ik vind wel degelijk dat 1973 mooie dingen met Paint kan maken, en om even in jou'n taal te blijven, hij kan poep in goud veranderen als het om Paint gaat. ;) En daar komt ook nog even bij dat Sonny-the-Pilot zich niet eens heeft ingezet als ik kijk wat hij er uit heeft laten rollen (inderdaad poep), met een goede inzet kun je namelijk al veel beter dan dat..

Het punt is dat je niet met excuusjes moet komen als ''dit is met paint'' om eventuele negatieve reacties te voorkomen. En ik zie 1973 dat niet doen, dus het slaat ook niet op hem.

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst: (bewerkt)

Hoe kan het toch dat dit topic 2 pagina's bereikt en op de mijne totaal niet worden gereageerd..

Met paint kan je hele leuke dingen maken maar je gebruikt dan een andere techniek.

Als voorbeeld een concept afbeelding van bijv. een spel wordt meestal met veel gebrush getekend.. (en heel wat meer moeite en inzet dan dit)

Met paint kan dat ook alleen zuigt het kleuren pallet..

Nu even terug komen op die reactie "Probeer een photoshop creatie maar eens na te maken met paint"

Waarom zou ik het mezelf moeilijk maken?

En probeer het eerst zelf maar eens voordat je mensen probeert uit te dagen.

Nu wil ik het niet gaan verbieden om dit te posten, maar waarom zoveel reacties?

Al helemaal dat je zo belachelijk reageert als er een persoon langskomt met meer ervaring en gewoon zegt waar het op staat. "het zuigt"

Zoals Wazuup al toelicht moet je dan niet met de reactie komen "het is met paint" zeg dan gewoon "ik kan niet beter en neem dit nou niet al te serieus."

Als je gewoon eerlijk bent en je niet gedraagt als een kleuter krijg je meer respect van mij dan op deze manier..

Bewerkt: door gybrus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...