Big Boss Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 Yow Ik heb een probleem, nadat de missie yay-ka-boom-boom de eerste x op het nippertje gefaald was (auto is ontploft toen ik over die schans sprong) blijft dat geel destenation point daar maar staan bij CJ's garage in SF Dit is vrij irritant als je met andere missies bezig bent, want dan ga je soms naar het verkeerde.het gaat onder geen enkele omstandigheid weg kan iemand mij helpen PS zoekfunctie al gebruikt en niets gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 ik weet niet of dat ik al voorbij die missie ben maar zeg eens : op welk eiland zit je mischien kan ik je dan voort helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 8 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 (bewerkt) ik zit nu al in de dessert vliegschool, maar dat was in SF(de laatste) --EDIT--de laatste missie van SF! Bewerkt: 8 april 2005 door GTA-lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dJiMpiE Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 Heb SA uitgespeeld , maar daar geen last van gehad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 ontopic graag! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 probeer te saven en dan je playstation terug op en af te zetten mischien helpt dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Nee, want ik zit nu al in de dessert en heb mijn playstation al heel vaak af en op gezt en het is er nog steeds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.