Puma Geplaatst: 18 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Heb even snel een tutorialletje getypt waarin de specular highlight en carcols toevoegen in Zmodeler behandeld worden, plus je model smooth krijgen voor ingame (je moet iets meer stappen nemen dan normaal voor de smoothing groups). Klikkie, succes ermee. Filmpje ga ik komende week maken, ik weet nog niet wanneer het af zal zijn. De release gaat natuurlijk samen met het filmpje ! Reageren
Puma Geplaatst: 19 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2008 (bewerkt) Release dan maar, filmpje komt wel een andere keer . DOWNLOAD Meer screens in de .rar, plus readme met data-lijnen. Veel plezier d'rmee ! Bewerkt: 19 november 2008 door Puma Reageren
Beagle Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 (bewerkt) Leuk hoor Alleen ik heb commentaar : In de topic titel heet ie Peepser, en in je promo heet ie peepzer Verder is de naam niet gevallen... EDIT: én, in het *.rar archief heet ook Peepser KUTGW Bewerkt: 19 november 2008 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.