Jump to content

wtf optplofte trap?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ok ik reed (zoals je ziet met een bmw m3 gemod) met 300 km/p tegen die trap aan en die vloog over de kop en begon te brander en ontploft :schater: (zins wanneer ontploft een trap??)

plaatje (slecht plaatje heb met printscreen gedaan)

vaagoptploftetrapmd5.jpg

nog 1 keer geprobeerd nu zie je dat hij ontploft maar me bmw ook das wat minder :N

ontploftetrap2pd4.jpg

Bewerkt: door pitbul
Geplaatst:

Misschien dat ze een trap als een soort auto hebben gedaan ofzo.

Een keertje was zo ding die je bij vrachtwagens kon vastmaken en hij ontplofte ook.

Geplaatst:

De trap kan vreemd genoeg gewoon kapot, schiet er maar eens met een rocket launcher op. Dan is het ook gelijk boem. Het moet wel deze trap zijn en niet een grotere/kleinere ofzo. ;)

Geplaatst:
De trap kan vreemd genoeg gewoon kapot, schiet er maar eens met een rocket launcher op. Dan is het ook gelijk boem. Het moet wel deze trap zijn en niet een grotere/kleinere ofzo. ;)

Ja, die trap is erin geprogrammeerd als voertuig, dus opblaasbaar.

Geplaatst:

Ja, die trap is erin geprogrammeerd als voertuig, dus opblaasbaar.

R* is vergeten de Handling Lines zo te bewerken dat het kan ontploffen. Eerst was het gewoon gebasseerd op een bestaande Handling en toen waren ze vergeten die mogelijkheid eraf te halen

Geplaatst: (bewerkt)

Het is in principe een voertuig zonder zitplaatsen o.i.d., eigenlijk goed te vergelijken met aanhangers. Deze kunnen ook allemaal ontploffen. ^_^

@ hieronder: Daar zijn makkelijkere methodes voor, wat dacht je van een helikopter of een jetpack. :7

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

niet als spam bedoelt maar zonder zo'n trap kan je niet landen op een vliegveld met een AT-400, uitstappen en weer weg vliegen. dat omdat het te hoog is, met zo'n trap kan het wel

Geplaatst:
niet als spam bedoelt maar zonder zo'n trap kan je niet landen op een vliegveld met een AT-400, uitstappen en weer weg vliegen. dat omdat het te hoog is, met zo'n trap kan het wel
Op de spawnplek kun je via het betonnen opstapje instappen. Daarnaast kun je instappen d.m.v. een ander hoog voertuig, een packer is het makkelijkste. Een trap is niet echt noodzakelijk daarvoor. De grootste functie van de trap zal niet veel meer zijn dan decoratie :7
Geplaatst:

Deze trap wordt niet door een motor aangedreven -_-'.

Bovendien is er niet eens plaats voor een motor, omdat het gewoon wat metalen buisjes zijn.

Geplaatst:
Dit is juist realiteit.

In het echt worden die trappen toch ook aangedreven door een motor.

Dus opblaasbaar.

Dat is lang niet altijd hoor. Nu heb ik niet bijzonder vaak in een vliegtuig gezeten in mijn leven, maar ik weet dat ze op sommige vliegvelden inderdaad hele gemotoriseerde gevallen hebben. Daarentegen hebben ze op andere vliegvelden hele krakkemikkige trapjes zoals dit, die meestal niet gemotoriseerd zijn. Vaak is er een ander karretje dat de trappen voorttrekt als de trap verplaatst moet worden. De trap hoeft dus niet gemotoriseerd te zijn. Ik weet niet precies hoe dit in het echt bij de vliegvelden in LA, SF en LV zit overigens.

Hoe dan ook, het feit dat ze konden ontploffen was al lang bekend dus in feite zijn verdere opmerkingen overbodig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...