Gta-Alien Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Hoe kan ik een psn vriend inviten voor een wedstrijd los van een competitie want gisteravond wou ik met gtafreak2 gamen maar toen konden we die functie niet vinden dus heb ik uit wanhoop een competitie voor 2 personen aangemaakt weet iemand dus hoe je los van een competitie iemand kan inviten ?? groeten The-alien Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Hoe kan ik een psn vriend inviten voor een wedstrijd los van een competitiewant gisteravond wou ik met gtafreak2 gamen maar toen konden we die functie niet vinden dus heb ik uit wanhoop een competitie voor 2 personen aangemaakt weet iemand dus hoe je los van een competitie iemand kan inviten ?? groeten The-alien Voor zover ik weet kan dat niet. Maar je kunt tegen elkaar gamen als je het zo doet: Je gaat naar Online Speltypen--> dan naar Fifa 09 wedstrijd maken--> Lobby's en dan ga je bijv. allebei naar lobby Noord Europa 1, dan zie je elkaar en dan ga je naar je vriend en druk je op X, en dan als hij accepteerd speel je tegen elkaar (zo doe ik het altijd) Later, Nick Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.