GTA player 10 Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Hey, Ik ben van plan om een stuur voor mijn ps2 te kopen. Ik speel GT4, V-Rally3, NFS ProStreet (en misschien later NFS Undercover) en verschillende GTA Games. Maar kan je met een stuurwiel alle games spelen (racespellen en GTA games ...) of maar enkele? En welk stuur zou ik best kopen? Hoeveel moet je betalen voor een goed stuur? En waar kan je zo'n stuur best kopen? P.S. Liefst koop ik in de winkel en ik woon in België. Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 ja voor gta enzo is dat ding niet helemaal compatibel want het werkt niet met lopen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 (bewerkt) Voor Gta-games geef ik je geen hoop. Ik dacht gelezen te hebben dat een stuur daar niet op werkt. MaarOp Race-Games kan bijna altijd een Race-Stuur worden aangesloten. Meestal staat dit ook op de achterkant van het doosje van je spelletje. Ik raad je een Ferrari-Stuur aan. >Klik.< Overigens, je zegt dat je Gta: 4 speelt op je PS2? Dit kan toch niet? Gta: 4 is enkel verschenen voor de PS3/Xbox 360 verschenen. Hij komt ook voor de PC. Dus je hebt een PS2/3 of 1 van de 2? Nou, er zijn ook racesturen die voor de PC/PS2-3 werken. Informeer maar eens in de dichtsbijzijnde game winkel. Owja, trap niet in de verkooptruc: "Hoe duurder, hoe beter!" Want zo probeerden ze 1 van m'n vrienden een Controller aan te smeren. Ik ga niet ontkennen dat een goed Race-Stuur niet veel geld gaat kosten. Het goedkoopste Race-Stuur dat ik ergens zag staan was 30 euro dacht ik. Succes. @ hieronder: Hij zegt toch PS2... @ hieronder: Nu zie ik het! Ja, ik ken Gran Turismo wel, alleen de afkorting niet. Nu ga ik effe m'n post omgooien. Bewerkt: 17 november 2008 door MegaPilot Reageren
ArticLight Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 (bewerkt) Overigens, je zegt dat je Gta: 4 speelt op je PS2? Dit kan toch niet? Gta: 4 is enkel verschenen voor de PS3/Xbox 360 verschenen. Hij komt ook voor de PC. Dus je hebt een PS2/3 of 1 van de 2? Nou, er zijn ook racesturen die voor de PC/PS2-3 werken. Informeer maar eens in de dichtsbijzijnde game winkel. Owja, trap niet in de verkooptruc: "Hoe duurder, hoe beter!" Want zo probeerden ze 1 van m'n vrienden een Controller aan te smeren. Ik ga niet ontkennen dat een goed Race-Stuur niet veel geld gaat kosten. Het goedkoopste Race-Stuur dat ik ergens zag staan was 30 euro dacht ik. Succes. Hij zegt toch GT4. @ hierboven: GT4. Niet GTA4. Je kent Grant Turismo toch wel hoop ik? @ hierboven: Lol. Bewerkt: 17 november 2008 door ArticLight Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.