Jump to content

[WIP] Micro [VC]

Recommended Posts

Geplaatst:

29w1uzp.jpg

Duurde niet lang voor dat ik ze had gemaakt maar ik vond ze zelf toch wel mooi gelukt. Hij's verder nog Wip en er moeten nog betere/andere textures op, de texturen van hierboven zijn gewoon zodat jullie kunnen zien wat de eventuele kleuren worden.

Ik wou het in Vc zetten en ik had in gedachten om hem de granaat te laten vervangen. Waarom in Vc? Omdat ik Sa op de Ps2 heb, niet voor de Pc..

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Hackman

13

• Beagle

10

• Jozz

6

• MFCL

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ziet er wel leuk uit hoor, maar is dit wel de moeite waard om het ingame te zetten? Laat staan hier te posten? Ik bedoel dit niet onaardig, maar als ik (en anderen) met hun 3ds max oog er naar kijk, dan zie ik een cilinder, geëxtrude (Push&pull) en die vergroot.... Verder, ga zo door :cya:

Geplaatst:
Ziet er wel leuk uit hoor, maar is dit wel de moeite waard om het ingame te zetten? Laat staan hier te posten? Ik bedoel dit niet onaardig, maar als ik (en anderen) met hun 3ds max oog er naar kijk, dan zie ik een cilinder, geëxtrude (Push&pull) en die vergroot.... Verder, ga zo door :cya:

Ik snap je punt, en ik snap ook best dat mijn dingen nergens op lijken maar ik vind het gewoon leuk om te doen en als ik eenmaal weet hoe ik het ingame kan zetten dan ga ik dat ook doen, gewoon omdat ik dat leuk vind. Ik weet dat het ontzettend simpel in elkaar zit alleen daar gaat het er bij mij niet om, ik kijk gewoon naar de buitenkant (om het zo maar even te noemen) en of iemand er weinig of veel tijd aan heeft besteedt kan me vrij weinig schelen..

Verder bedankt voor het compliment, dat je het mooi vindt. ;)

Geplaatst:

Ik snap je punt, en ik snap ook best dat mijn dingen nergens op lijken maar ik vind het gewoon leuk om te doen en als ik eenmaal weet hoe ik het ingame kan zetten dan ga ik dat ook doen, gewoon omdat ik dat leuk vind. Ik weet dat het ontzettend simpel in elkaar zit alleen daar gaat het er bij mij niet om, ik kijk gewoon naar de buitenkant (om het zo maar even te noemen) en of iemand er weinig of veel tijd aan heeft besteedt kan me vrij weinig schelen..

Verder bedankt voor het compliment, dat je het mooi vindt. ;)

Mij kan het me ook gestolen worden hoeveel werk iemand er in heeft gestoken, maar je snapt zelf ook dat dit wel een stuk lager niveau is dan je huisjes die je maakte... Dus waarom begin je niet meteen weer op het niveau wat je kán, en niet eerst afzakken en dan proberen ingame te zetten. Als je idd leert hoe dat moet, kan je mooie mods maken, en dié hier releasen. Om dit nou in de showroom te posten, lijkt mij dus een beetje overdreven. Ik denk namelijk niet dat héél veel mensen deze gaan downloaden als ie word gereleased. Maar jouw instelling dat je het alleen doet omdat je het leuk vind moet je vooral houden, die is namelijk belangrijk ;)

Ga zo door, en voeg wat details toe, je weet namelijk wat en hoe over de details :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Mij kan het me ook gestolen worden hoeveel werk iemand er in heeft gestoken, maar je snapt zelf ook dat dit wel een stuk lager niveau is dan je huisjes die je maakte... Dus waarom begin je niet meteen weer op het niveau wat je kán, en niet eerst afzakken en dan proberen ingame te zetten. Als je idd leert hoe dat moet, kan je mooie mods maken, en dié hier releasen. Om dit nou in de showroom te posten, lijkt mij dus een beetje overdreven. Ik denk namelijk niet dat héél veel mensen deze gaan downloaden als ie word gereleased. Maar jouw instelling dat je het alleen doet omdat je het leuk vind moet je vooral houden, die is namelijk belangrijk ;)

Ga zo door, en voeg wat details toe, je weet namelijk wat en hoe over de details :cya:

Daar heb je inderdaad een punt, het probleem is gewoon dat ik niets in gedachten heb wat ik dan zou kunnen maken op dat niveau, buiten een huis. Ik heb stapels ideeën alleen die zijn allemaal onder het niveau van die huizen. Om de een of andere reden heb ik gewoon harstikke zin om simpele en kleine dingen te modellen, nu heb ik dus ook al zin om mijn rekenmachine te modellen..

Verder zou ik graag mijn microfoon setje wat gedetailleerder maken alleen ik zou niet weten hoe, iemand met suggesties?

Bewerkt: door Hackman
Geplaatst:
ik snap eigenlijk niet wat het is of waar het op moet lijken, mag ik plz uitleg ? :)

Één zo'n reactie was eigenlijks al meer dan genoeg, maar om het toch maar even helder voor je te maken, het zijn microfoons.. Maar eigenlijks had ik wel zo'n post verwacht, zeker van jou. ;)

Ik durf het eigenlijks haast niet te vragen maar weet iemand een paar leuke textures voor deze langwerpige objecten? Ik heb al gezocht @ www.cgtextures.com alleen ik denk dat ik de verkeerde zoektermen gebruik.. :7

Misschien dat ik ook wel stop met de microfoons, mijn rekenmachine modellen lijkt me leuker en op die manier kan ik ook makkelijker de details erin wegstoppen aangezien het schattige apparaatje hier voor me ligt. ^^

Geplaatst:
ik snap eigenlijk niet wat het is of waar het op moet lijken, mag ik plz uitleg ? :)

Één zo'n reactie was eigenlijks al meer dan genoeg, maar om het toch maar even helder voor je te maken, het zijn microfoons.. Maar eigenlijks had ik wel zo'n post verwacht, zeker van jou. ;)

Ik durf het eigenlijks haast niet te vragen maar weet iemand een paar leuke textures voor deze langwerpige objecten? Ik heb al gezocht @ www.cgtextures.com alleen ik denk dat ik de verkeerde zoektermen gebruik.. :7

Misschien dat ik ook wel stop met de microfoons, mijn rekenmachine modellen lijkt me leuker en op die manier kan ik ook makkelijker de details erin wegstoppen aangezien het schattige apparaatje hier voor me ligt. ^^

Details verzinnen is niet makkelijk. Je moet weten wat je wil. Je moet van te voren een tekening hebben, of duidelijk op papier zetten wat je wil. Of je kijkt naar een echte microfoon op internet. Je moet weten wat je wil. Dan, weet je ook welke texturen je erop wil. Google afbeeldingen helpt soms ook. Het is ook vrij lastig, weet ik zelf.

Ga idd aan je rekenmachine werken, dat is tenminste een hoger niveau dan een cilinder met een bol eraan, die 3x gekopieerd en verschillende kleuren erop geknalt ;)

Geplaatst:

Maar eigenlijks had ik wel zo'n post verwacht, zeker van jou. ;)

Zeker van mij ?!? ben ik zo irritant dan ofzo ??

Geplaatst:

Maar eigenlijks had ik wel zo'n post verwacht, zeker van jou. ;)

Zeker van mij ?!? ben ik zo irritant dan ofzo ??

Je kon wel zon reactie van hackman verwachten, Jozz, want wat jij zei is nou ook niet bepaald vriendelijk? Heel erg is het idd niet, er is ook niet bij gezegd wat het is, maar dan dat je zegt "Zeker van mij ?!? ben ik zo irritant dan ofzo ??" is nou ook wel een beetje overdreven :7

Geplaatst:

De opmerking van Jozz ging me gewoon iets te ver.. Je afkeuring over iets uitspreken mag van mij, zolang je het dan ook maar goed onderbouwt met argumenten zodat ik er ook wat mee kan, ik heb namelijk een behoorlijke hekel die hun afkeuring niet goed onderbouwen..

Intussen ben ik aan de slag gegaan met m'n rekenmachine en tot nu toe heb ik alle details erin weggewerkt.

dwsyf4.png

Zoals je ziet heb ik alle toetsen er al op alleen ontbreken er nog wat cijfers en andere tekens op de toetsen. Ik ben van plan om het morgen over overmorgen af te maken en dat alle details er dan op en eraan zitten, ook de textures. ;) Misschien dat mijn trouwe rekenmachine zelfs wel een plekje in GTA verdient.. :)

Comments op mijn rekenmachine? :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb het trouwens helemaal niet afgekeurd, kwestie van lezen

daarbij was het niet de bedoeling het af te kraken maar als je het zo leest kan ik daar ook niks aan doen, het was ook alleen maar een vraag hoor

Bewerkt: door Jozz
Geplaatst:
ik heb het trouwens helemaal niet afgekeurd, kwestie van lezen

daarbij was het niet de bedoeling het af te kraken maar als je het zo leest kan ik daar ook niks aan doen, het was ook alleen maar een vraag hoor

Sorry, maar zo kwam het wel over..

Maar ik heb liever dat er nu alleen nog maar ontopic wordt gepost, verder praten over die opmerking heeft naar mijn mening weinig zin.

Wat vinden jullie van mijn rekenmachine?

Geplaatst:

ja ok , als ik het zo lees dan ziet het er wel kwaad bedoelt uit, maar dat was niet de bedoeling.

Maar goed: Je rekenmachine is best goed gelukt , alleen hij is wel erg klein, ik bedoel te zeggen: Ik heb op school een rekenmachine alleen daar zitten veel meer opties op, maar ik denk dat dit een kleine versie is ?

In ieder geval hij is wel een beetje 'dik', post anders een keer het plaatje uit real life ernaast dan is het beter te vergelijken ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...