Jump to content

[WIP] Micro [VC]

Recommended Posts

Geplaatst:

Op mijn oude rekenmachine die ik dus nu heb gemodeld zitten inderdaad weinig functies en nu ik er naar heb gekeken zie ik dat er eigenlijks alleen basisschool dingen op zitten. Volgens mij is het een rekenmachine voor kinderen rond de 6 die er dan mooi mee kunnen experimenteren. :)

En ik zal ook zeker aan het eind, wanneer alles af is, een foto van het orgineel er naast zetten zodat jullie kunnen vergelijken. Nu alleen nog even niet dus, maar ik kan je verzekeren dat het sprekend op het orgineel lijkt, zolang ik er maar textures bij denk. ;)

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Hackman

13

• Beagle

10

• Jozz

6

• MFCL

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik heb er hard aan gewerkt en heb het ook afgekregen, ook alle details en textures en naar mijn weten is er niets meer dat er aan ontbreekt of wat er normaal wel op zit en hier niet.

2zyexqe.png

Het geheel lijkt echt sprekend op het orgineel en ook de textures zijn precies hetzelfde, als je de orginele erbij houdt dan zie je er haast geen verschil tussen. :) Helaas heb ik geen foto kunnen maken zodat jullie ook kunnen vergelijken maar misschien dat ik later nog een foto ervan kan maken.

Ik weet niet of ik deze rekenmachine ingame ga zetten aangezien ik niet zou weten waar hij dan in voor de plaats moet komen. :puh:

Wat vinden jullie er nu van?

Geplaatst:
*text*

*plaatje*

*text*

Wat vinden jullie er nu van?

Ik vind hem heel gaaf. KUTGW

En om hem te vervangen? Ooit een ontplofende rekenmachine gezien? Lijkt me wel gaaf om hem met de granaat te vervangen

Geplaatst:
Het geheel lijkt echt sprekend op het orgineel en ook de textures zijn precies hetzelfde

ehm... volgensmij zie ik geen textures :clown:

Geplaatst:
Het geheel lijkt echt sprekend op het orgineel en ook de textures zijn precies hetzelfde

Kleur noemt hij textures
Geplaatst:

Kleur noemt hij textures

Kleur zijn geen textures, maarja, wat verwacht je dan van een sketchupper? :clown:

Geplaatst:

Kleur noemt hij textures

Kleur zijn geen textures, maarja, wat verwacht je dan van een sketchupper? :clown:

ik ben ook een sketchupper en weet wel wat het verschil tussen textures en kleuren zijn hoor ^_^

Geplaatst:

Ik had eigenlijks wat meer comments op mijn rekenmachine verwacht in plaats van allemaal comments op een klein onschuldig typfoutje..

Nog meer comments op mijn Rekenmachine? Ik heb er zo hard aan gewerkt en nu het eindelijk af is krijg ik enkel één reactie erop?

Geplaatst:

http://i34.tinypic.com/2zyexqe.png

Hij is wel gelukt :clown:

Opmerkingen:

-Probeer er textures op te mappen, want deze kleuren zijn erg simpel en makkelijk, en ingame zijn ze helemaal egaal.

Eigenlijk, kan ik er verder niet veel meer over zeggen. Jij zet erbij dat ie af is, en sprekend op het orgineel lijkt. Dan kan je er dus niet meer aan doen. Dus eigenlijk is ie af. Maar dan is het wel een simpel rekenmachine'tje, wat eigenlijk jammer is omdat je er niet nog meer details aan kan hangen. Het zou leuker zijn als je een veel moeilijkere rekenmachine neemt, of wat nog beter is een nóg moeilijker object. Ik heb het vaak gezegd, kan het niet vaak genoeg zeggen ook, je moet modellen van jouw niveau. Dit is eigenlijk zo simpel, dat je er ook niet veel over kan zeggen dan "mooi", omdat het vast wel sprekend op het orgineel zal lijken. Bijv een huisje, nagemaakt van een plaatje, kan je makkelijk comments geven wat er nog op moet. Dit maakt het ook meteen véél intressanter om je model (rekenmachine :cown: ) ingame te zetten :)

Reden van weinig comments is dus wat ik net heb uitgelegd :tu:

:cya:

Geplaatst:

Bedankt voor je post, er staan veel nuttige dingen in beschreven die ik ook zeker voortaan zal gebruiken! :tu: Dat het nogal een makkelijk dingetje is begrijp ik alleen alleen vaak als je dan wat moeilijker neemt dan zijn er bepaalde details die gewoon té moeilijk zijn om na te maken en dan draait het dus uit op een onafgemaakt model wat dus nergens op lijkt.. Dat van die kleuren wist ik nog niet maar waarschijnlijk zal ik er niet veel aan hebben aangezien ik toch niet weet hoe ik mijn creaties ooit ingame krijg, en vaak is het dan niet eens de moeite waard ook.

Ik denk niet dat ik er nu nog echt iets mee ga doen (met de rekenmachine) en ik denk dat het hier bij blijft, misschien dat ik nog wat nieuwe textures erop plak maar meer dan dat ook niet.

Geplaatst:
Bedankt voor je post, er staan veel nuttige dingen in beschreven die ik ook zeker voortaan zal gebruiken! :tu: Dat het nogal een makkelijk dingetje is begrijp ik alleen alleen vaak als je dan wat moeilijker neemt dan zijn er bepaalde details die gewoon té moeilijk zijn om na te maken en dan draait het dus uit op een onafgemaakt model wat dus nergens op lijkt.. Dat van die kleuren wist ik nog niet maar waarschijnlijk zal ik er niet veel aan hebben aangezien ik toch niet weet hoe ik mijn creaties ooit ingame krijg, en vaak is het dan niet eens de moeite waard ook.

Ik denk niet dat ik er nu nog echt iets mee ga doen (met de rekenmachine) en ik denk dat het hier bij blijft, misschien dat ik nog wat nieuwe textures erop plak maar meer dan dat ook niet.

Je hebt een heel forum met heeeel veel leden, en jij weet niet hoe je zo'n dingetje ingame krijgt....

Ik zou inderdaad aan iets mooiers beginnen, gedailtaileerder (Leg me alsjeblieft uit hoe je dát in godsnaam schrijft) zodat het een uitdaging is, en dat het het ingame zetten waard is. Dan willen mensen het echt wel ingame zetten :)

Geplaatst:

Ik heb heel veel dingen om me heen die ik graag zou willen maken alleen die zijn helaas zo moelijk in het spel te plaatsen bijvoorbeeld die rekenmachine.. Ik moet eerst maar eens even weten wat ik ga maken voor dat ik me bezig ga houden met de rest zoals dat ingame zetten.

Heeft iemand suggesties voor wat ik eventueel zou kunnen maken? Er zijn natuurlijk wel een paar eisen waar het aan moet voldoen, namelijk de volgende:

- Moet niet té simpel zijn

- Moet niet té moeilijk zijn

- Het liefst onrealistisch

@Beagle: Het is 'gedetailleerde'. ;)

Geplaatst:
Ik heb heel veel dingen om me heen die ik graag zou willen maken alleen die zijn helaas zo moelijk in het spel te plaatsen bijvoorbeeld die rekenmachine.. Ik moet eerst maar eens even weten wat ik ga maken voor dat ik me bezig ga houden met de rest zoals dat ingame zetten.

Heeft iemand suggesties voor wat ik eventueel zou kunnen maken? Er zijn natuurlijk wel een paar eisen waar het aan moet voldoen, namelijk de volgende:

- Moet niet té simpel zijn

- Moet niet té moeilijk zijn

- Het liefst onrealistisch

@Beagle: Het is 'gedetailleerde'. ;)

Maak een gedetailleerde klok ;) Zitten veel details in; Is ook weer niet zo moeilijk (Bij een normale, niet bij die ik heb); en het is... ehh... nevermind over de derde...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...