Jump to content

[WIP] Micro [VC]

Recommended Posts

Geplaatst:
Een klok die wijzers schiet zou wel gaaf zijn. Verder vond ik die rekenmachiene wel gaaf.

Een klok die wijzers schiet? Waar zie je me voor aan.. Ik denk niet dat ik ooit zoiets voor elkaar krijg. Verder bedankt voor je compliment maar voor het echte werk moet je denk ik bij Puma zijn, of iemand anders die erg goed kan modden en modellen. ;)

Verder heb ik mijn rekenmachine iets aangepast met behulp van wat tips die Puma me heeft gegeven voor het renderen.

kbowzo.png

Hij is iig iets smoother en verder is er nog heel wat aan veranderd wat er mooi uit is komen te zien vind ik zelf. :)

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Hackman

13

• Beagle

10

• Jozz

6

• MFCL

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Een klok die wijzers schiet zou wel gaaf zijn. Verder vond ik die rekenmachiene wel gaaf.

Een klok die wijzers schiet? Waar zie je me voor aan.. Ik denk niet dat ik ooit zoiets voor elkaar krijg. Verder bedankt voor je compliment maar voor het echte werk moet je denk ik bij Puma zijn, of iemand anders die erg goed kan modden en modellen. ;)

Verder heb ik mijn rekenmachine iets aangepast met behulp van wat tips die Puma me heeft gegeven voor het renderen.

-pic-

Hij is iig iets smoother en verder is er nog heel wat aan veranderd wat er mooi uit is komen te zien vind ik zelf. :)

Kan je mij dan vertellen wat er dan allemaal nog meer veranderd is behalve een Smooth en een mooiere render? :clown:

Geplaatst:
ja ok , als ik het zo lees dan ziet het er wel kwaad bedoelt uit, maar dat was niet de bedoeling.

Maar goed: Je rekenmachine is best goed gelukt , alleen hij is wel erg klein, ik bedoel te zeggen: Ik heb op school een rekenmachine alleen daar zitten veel meer opties op, maar ik denk dat dit een kleine versie is ?

In ieder geval hij is wel een beetje 'dik', post anders een keer het plaatje uit real life ernaast dan is het beter te vergelijken ;)

jozz ik heb het topic even door gelezen.

dat hij dik is maakt niet uit het is maar zijn eerste ontwerp.

als jij het beter kan, waarvoor post jij dan niet even een rekenmachine.

en dan met zet er een plaatje naast, vraag je dat ook aan mensen die een dikke getunde auto hier neerzetten en een beetje een raar uitlaat hebben ofzo?

gr edwin

Geplaatst:

en dan met zet er een plaatje naast, vraag je dat ook aan mensen die een dikke getunde auto hier neerzetten en een beetje een raar uitlaat hebben ofzo?

gr edwin

Sorry, maar volgens mij weet je lang niet waar je het over hebt..

Hij wou graag een originele foto er naast hebben omdat hij zo'n rekenmachine nog nooit eerder heeft gezien, en dus weet hij niet of mijn creatie er wel op lijkt en dat moet je wel weten als je goede tips wilt geven op iets. En waarom zou hij ook een rekenmachine posten? Lijkt me nergens voor nodig want hij laat gewoon weten wat hij van mijn rekenmachine vind en als hij zijn afkeuring erover uitspreekt en hij onderbouwt dat goed dan maakt mij dat helemaal niks uit, ik vind het juist goed, want men leert toch van z'n fouten en van iemand anders zijn tips?

De volgende keer echt even beter lezen want je hebt er duidelijk helemaal niets van begrepen. ;)

Geplaatst:
ja ok , als ik het zo lees dan ziet het er wel kwaad bedoelt uit, maar dat was niet de bedoeling.

Maar goed: Je rekenmachine is best goed gelukt , alleen hij is wel erg klein, ik bedoel te zeggen: Ik heb op school een rekenmachine alleen daar zitten veel meer opties op, maar ik denk dat dit een kleine versie is ?

In ieder geval hij is wel een beetje 'dik', post anders een keer het plaatje uit real life ernaast dan is het beter te vergelijken ;)

gr edwin

haha wat een opvliegende mensen zeg :puh:

@Hackman: Klopt wat je zegt, alleen ik heb het niet 'afgekeurd' ;) Ik vroeg alleen een plaatje ernaast om tips te geven inderdaad

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...