Jump to content

Sex met vrouwen in SA, hoe doe je dat?


kenny-078

Recommended Posts

Hallo mensen !

Ik heb een vraagje, hoe heb je sex met vrouwen in san andreas :schater:

soms als ik tuuter en ik zit in een auto, en komen ze instappen en dan wat moet ik doen ?

En hoe krijg je je sex appeal omhoog?

alvast bedankt !

Link to comment
Delen op andere websites

toeteren, zodra de ho in je auto zit, rij naar een rustig plekje.(niet te ver weg andrs stapt ze uit). Sta stil op dat rustige plekje en dan gaat het vanzelf. dan staat er: this place seems suitable.

En een hogere sex appeal krijg je door kleding, tattoo's, ander kapsel, kettingen, horloges, muscles. en als je alle oysters hebt gevonden dan is je sex appeal op z'n max, mits ik dat goed gelezen heb

Link to comment
Delen op andere websites

toeteren, zodra de ho in je auto zit, rij naar een rustig plekje.(niet te ver weg andrs stapt ze uit). Sta stil op dat rustige plekje en dan gaat het vanzelf. dan staat er: this place seems suitable.

En een hogere sex appeal krijg je door kleding, tattoo's, ander kapsel, kettingen, horloges, muscles. en als je alle oysters hebt gevonden dan is je sex appeal op z'n max, mits ik dat goed gelezen heb

Je hebt duidelijk de klok horen luiden zonder te weten waar de klepel hangt. Misschien dat jij ook even een dagje moet rondscharrelen op WikiGTA. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Als er een hoer naast je auto loopt dan toeter je even een paar keer.

Dan vraagt ze vanzelf aan je: Do you want a good time honey?

En dan kan je als je Sa op de pc hebt op Y drukken en ze zal instappen.

Op de ps2 of xbox druk je op --> pijltje naar rechts voor een positief antwoord.

Dus ja stap maar in.

En dan het verhaal wat mathiasmati1234 zei.

KoE_Mzungu waar heb je het over? mathiasmati1234 heeft volgens mij gewoon gelijk hoor.

Mocht dit toch niet zo zijn, WEES DAN EENS WAT DUIDELIJKER!!! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

KoE_Mzungu waar heb je het over? mathiasmati1234 heeft volgens mij gewoon gelijk hoor.

Mocht dit toch niet zo zijn, WEES DAN EENS WAT DUIDELIJKER!!! :duh:

In de eerste plaats heeft de claxon GEEN invloed op een hoertje wat betreft het al dan niet aanbieden van haar diensten. Bovendien is zijn verhaal m.b.t. de sexappeal incompleet en deels incorrect. :7

Daarnaast geef ik duidelijk aan dat het allemaal staat beschreven op WikiGTA. Ik heb het daar allemaal keurig en netjes uitgelegd. Ik heb er een hekel aan om mijzelf te moeten herhalen dus doe ik dat ook niet. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals: de claxon heeft geen effect op een hoertje met betrekking tot het aanbieden van haar werk. Een hoertje reageert net als elke andere voetganger op de claxon met de volgende mogelijkheden:

  • Ze draait zich om en steekt boos haar hand op en loopt door (eventueel biedt ze haar werk aan).
  • Ze draait zich om en kijkt je verontwaardigd aan en loopt door (eventueel biedt ze haar werk aan).
  • Ze wordt bang en rent gillend weg, nou kan je het wel 'shaken'.

Claxon of niet: als ze haar diensten wilt aanbieden doet ze dat ... toeteren versnelt dat proces niet, sterker nog het zal het eerder vertragen omdat ze eerst haar reactie zal geven op de claxon.

Link to comment
Delen op andere websites

KoE_Mzungu waar heb je het over? mathiasmati1234 heeft volgens mij gewoon gelijk hoor.

Mocht dit toch niet zo zijn, WEES DAN EENS WAT DUIDELIJKER!!! :duh:

In de eerste plaats heeft de claxon GEEN invloed op een hoertje wat betreft het al dan niet aanbieden van haar diensten.

Echt wel :Y

Als ik claxonneer dan draait ze zich om en komt die text. Als ik dat niet doe loopt ze gewoon voorbij. Je moet maar eens langs de stoeprand gaan staan. Geen enkele(tenzij je even blijft staan) die zich vrijwillig aanbiedt. Als je claxoneert komen ze wel naar me af.(nu niet dat ik dit vaak doe hoor :puh: lol)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet maar eens langs de stoeprand gaan staan (en doe verder niets). Grote kans dat ze wel wat extra wilt verdienen en zich vrijwillig aanbiedt. Ik weet het niet 100% zeker maar wel grote kans dat sexappeal hierbij ook een rol kan spelen. Dus een auto met 50% sexappeal is waarschijnlijk een aanrader. Ik heb dit overigens uitermate uitgebreid getest :$ ... zowel met als zonder claxon.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ik zie hier toch zeer sterke twijfel.

Ik moet dit ook maar eens gaan testen :D

Mijn ervaring is dat ze ook instappen zonder te toeteren hoor :? Je kan wel toeteren, maar het maakt niets uit. Gewoon proberen om met een Didier Sachs outfit vol tattoos, en een mooi kapsel in een Infernus langs de kant van de weg te staan in Ganton of ergens in die Ghetto. Dan kan je er donder op zeggen dat er een prostituee instapt zonder dat je hoeft te toeteren.
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor maar beschaafd nederlands is zo moeilijk nog niet :sst:

Zodra je een prostituee tegenkomt, ( dat is een "hoer" zoals jullie dat zeggen ;) )ga je met je auto er langzaam bij rijden, of ernaast staan, totdat ze naar je toe draait en iets van "You want a good time, honey?" dan heb je de keuze om Ja of Nee te antwoorden. Als je dan Ja hebt geantwoord, zal ze in je auto stappen. Vervolgens moet je naar een plek waar weinig verkeer/burgers zijn. Zodra je een plekje hebt gevonden die de prostituee bevalt, zal de auto gaan bewegen en zal het camera-beeld zo gaan staan, dat je CJ of de prosituee niet ziet. ( Druk een paar keer op V of op Home totdat je vanuit CJ's ogen kijkt, kijk dan naar de prostituee door E in te houden. Je zult dan zien dat er helemaal niks gebeurd :sst: )

Lees hier meer over op WikiGTA

Mr. Sugo :clown:

:cya:

Bewerkt: door Mr. Sugo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...