Paupertje Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Aangezien ik GTA SA storyline klaar heb, wou ik alle tags gaan vinden. Nu staat er op internet wel plattegronden met locaties, maar als je die uitprint zijn de locaties weg, heeft iemand nog plattegronden waar de plaatsen van tags op staan ? B.v.d Reageren
Basssss Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 En bij deze dan? Deze is namelijk gemaakt om uit te printen. (PS: Je kunt op deze zin klikken) Reageren
Paupertje Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Nee, bij die zijn de zwarte puntjes ook verdwenen. Hetzelfde met die als kleur, alleen dan zwart-wit. Of ben ik de enige met dit probleem ? Reageren
NFSGTA Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Nee, bij die zijn de zwarte puntjes ook verdwenen. Hetzelfde met die als kleur, alleen dan zwart-wit. Of ben ik de enige met dit probleem ? Nee hoor. Ik heb het ook. Ik heb copy-paste-print geprobeerd. Nou dat werkt ook al niet. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 (bewerkt) Rechtermuisknop> afbeelding afdrukken Dit is heel simpel gedaan: Printscreen, plakken in paint, en het kaartje uitknippen Bewerkt: 17 november 2008 door MartyCeha Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 In dit topic leidt men je stap voor stap door de kaartjes heen en is printen geen probleem meer: ==> klik <==. Best handig, al zeg ik het zelf :$ Reageren
Paupertje Geplaatst: 18 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2008 @ MartyCeha Dank u Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.