Jump to content

auto stuitert


Wicci

Recommended Posts

hey,

ik heb soms dat als ik in een auto stapt dat de achter kant een beetje begint te stuiteren en dat ie slecht optrekt en dat ik de motor niet hoor maar ff later wel en dan rijd de auto wel goed maar asl ik rem dan heb ik weer dat probleem

weet iemand de oplossing

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je toevallig mods of iets geïnstalleerd? Want niet alle mods zijn natuurlijk goed voor je VC. Het kan ook aan je computer Hardware liggen, je kunt eventueel ook proberen met een mod(ken de naam niet) autos upgraden en zo autos sneller maken zodanig dat die "sneller" optrekken.

Maar bij de meeste ligt het probleem vaak eraan dat ze mods hadden geïnstalleerd.

Link to comment
Delen op andere websites

oorzaak dus gevonden,

als je wil dat je auto sneller optrekt dan moet je naar je map waar vice city geinstaleerd staat

dan zoek je de map "data" en dan open je het bestand "handling.cfg" met kladblok

dan zoek je de regel van die auto op

bijv. de admiral dan heb je dit:

ADMIRAL			1650.0 2.0 4.9 1.5 0.0 0.0 -0.05 75  0.85 0.80 0.51 5 165.0 22.0 F P 8.5   0.52 0 30.0  1.2  0.15 0.2  0.56 35000 0.27 -0.19 0.5  0.55		8002		0  1

daar boven zie je dit staan:

; A			  B	  C   D   E   F   G	H	I   J	K	L	M N	 O	P Q R	 S	T U	 V	W	X	Y	Z	 aa   ab	ac   ae		ad

dan zoek je de letter O op en dan ga je (in de o lijn) naar de admiral(dus net zo als een grafiek)

die 2 cijfers verander je naar iets hoger dan het is (let op die . moet blijven staan met een cijfer erachter bijv 60.0)

het cijfer waarin je het veranderd mag niet hoger zijn dan 90

ik hoop dat je er wat aan heb(zeg het dan ff)

Link to comment
Delen op andere websites

Nu je het zeg, meen ik me ook wel te herinneren dat ik dat wel eens had. Of het aan het spel óf aan de slechtheid van de PC ligt weet ik ook niet precies. Ik zou niet zoals hierboven is uitgelegd aan de bestanden gaan kloten, de makers van het spel hebben het zo ingesteld, en dat is uitgebreid getest en als goed ervaren. Waarschijnlijk zal het ook niet veel helpen, omdat elke auto, ongeacht hoe snel die op kan trekken toch altijd vloeiend op hoort te trekken.

Dus waarschijnlijk ligt het probleem aan je PC dat die te oud is, wat overigens niet echt denkbaar is, of je hebt gewoon pech dat het spel zo doet bij jou. En een illegale tip is natuurlijk dat jij zelf ook die gedownloade versie gaat gebruiken die je vriend ook heeft. Per slot van rekening heb jij al wel voor het spel betaald zoals je al aangaf.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...