NFSGTA Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Ik gebruik(te) de GTA SA n00b mode maar na een paar missies, geloof als ik iemand op moet halen bij een restaurant, sluit gta zichzelf af, oftewel hij casht. Weet iemand waarom, of kan je met de n00bmode de verhaal-lijn niet uitspelen? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Dat is een bekend probleem bij de nOObmode. Ik heb op veel andere forums gelezen dat het helpt als je álle opties uit zet van de nOObmode. Probeer dat eens zou ik zeggen! Reageren
NFSGTA Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Dat is een bekend probleem bij de nOObmode. Ik heb op veel andere forums gelezen dat het helpt als je álle opties uit zet van de nOObmode. Probeer dat eens zou ik zeggen! Zal ik doen Reageren
tjoef Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Of gewoon een 100% savegame voor de n00bmode downloaden Easy as hell! Tenzij je gewoon storyline wil doen natuurlijk (savegame voor n00bmode) Deze savegame bestaat nog uit 10 delen ook (bij enkele missies, storyline complete, alle 100%,...) Dus je kan zelf nog wat missies doen. Reageren
NFSGTA Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) Ik zal het proberen. Heeft iemand al ervaring met die link van tjoef? Bewerkt: 12 december 2008 door NFSGTA Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Ik zal het proberen.Heeft iemand al ervaring met die link van tjoef? Ik heb die Savegame al meerdere malen geprobeerd. Ik gebruikte altijd de 100%+ want daarbij heb je ook al het Gang Territoria veroverd wat in de 100% (zonder plusje) nog niet is gedaan Verder snap ik de vraag niet echt Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 De manier van Ghost_Rider kun je beter gebruiken. Ik denk dat het bij die missie Drive Thru is. Volgens mij kan je na het stukje dat de game soms crasht als de cutscene begint de cheats alweer aan zetten. Reageren
NFSGTA Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Ik zal het proberen.Heeft iemand al ervaring met die link van tjoef? Ik heb die Savegame al meerdere malen geprobeerd. Ik gebruikte altijd de 100%+ want daarbij heb je ook al het Gang Territoria veroverd wat in de 100% (zonder plusje) nog niet is gedaan Verder snap ik de vraag niet echt Die 100%+ werkt bij mij niet. Hij heet: braking the bank at caligulas en als ik hem open start hij een nieuw spel! W*F? Reageren
NFSGTA Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Trouwens allen die Voertuigen tab en de wapen tab in de noobmode werken tijdens een missie Weet iemand wat ik fout heb gedaan? Bewerkt: 14 december 2008 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.